Günaydın

Ocak 24, 2006

Günaydın...
Günaydın...Günaydın...
Günaydın...Günaydın...Günaydın...
Günaydın...Günaydın...
Günaydın...
Günaydın...Günaydın...
Günaydın...Günaydın...Günaydın...
Günaydın...Günaydın...
Günaydın...

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Günaydıııııııııııııııııııın

    YanıtlaSil
  2. şimdi kar yağıyo burada da
    hem de öyle bi yağıyo ki :)
    5 dakika altında dursam kardan adam olurum

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Handan'cığım, ne oldu senin dünkü vapurdaki salep keyfin? merak işte:))

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Aslı.

    Ne güzel Cim, burada da öyle biraz önce çıkıp çocuklarla kartopu oynadık, küçük bir kardan adam yaptık. Caddeler de bomboş, tam çıkıp dolaşılacak hava...

    Günaydın Le Jardin, dün keyifli bir vapur gezisi yaptım, martılar, kar taneleri, fonda İstanbul manzarası, deniz... Sonra yıllardır gitmediğim bir kafeye gittim Kadıköy'de, sahibi değişmemiş, çok hoşuma gitti. Orada kulaklarını çınlatarak salep içtim. Keyif yaptım. Sonra yürüyerek eve geri döndüm. Pek güzeldi.

    Fotoğraflar haftasonuna :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba

    ne güzel binbir renkde günaydınlar yazmışsın.
    içim açıldı...
    ozaman bende de sana kocaman bir merhabaaaaa

    BibiS

    YanıtlaSil
  6. Sana da merhaba Bibis...

    YanıtlaSil
  7. İyi geceler eiollemito... (copy past olmasa bu ismi ne kadar sürede yazabilirdim diye düşünmeden edemiyorum bazen:)

    YanıtlaSil
  8. aslinda adim erol. malum adim her turlu sekilde soylenebiliyor. lisedeyken bir arkadasim eyol derdi, ayni arkadasim bir efsane oldugumu da soylerdi. efsanenin italyancasi mito imis. eyol de eiolle seklinde yazilabilirmis italyanca olarak. ikisi de birlesince eiollemito cikmis. :D :D :D

    YanıtlaSil
  9. ne güzel renklerde günaydın bu böyle. hepimize günaydın olsun.

    YanıtlaSil
  10. Ya ben yine geç kaldım.Ama olsun bende de
    İyi akşamlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  11. Hımm, eiollemito nereden nereye gidiyor kelimeler öyle değil mi?

    Teşekkür ederim Yalnızlar Kraliçesi, günlerimiz aydın ve rengârenk olsun.

    :) Geç kalmak yok ki Nilüfer, gelmiş olman yeter. Sana da iyi geceler.

    YanıtlaSil