İyi ki Doğdun Ömer Kürşad

Ocak 12, 2006

Biliyorsun seni tam altı sene bekledim. Doğduğun gün dün gibi aklımda. Şarkı söylemiştim odanın içinde.

İyi ki kız doğmamıştın, Kristal olacaktı adın az kalsın.

Minicik bebektin, kucağımda sallarken başım dönmüştü de yuvarlanmıştık ikimiz de divandan aşağıya. Korkumdan canımın acısını bile duymamıştım.

Peki ya pek kıymetli domateslerime ne demeli. Her hatırladığımda boğazıma düğümlenir birşeyler.

Gerçi evlendiğimde evden uzaklaşmamdan çok kasetlerimi almama üzülmüştün ama :)

Bana cetvel almıştın.

Biricik kardeşim benim.

İyi ki doğdun ...

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. İYİ Kİ DOĞDUN...

    YanıtlaSil
  2. Handancığım öncelikle geçen gün yazamadım,anneciğinin de ,kardeşininde d.günü kutlu olsun.
    Demek İstanbul'a gittin demek Cimi gördün Mutlaka foto istiyorum.Yine istanbuldasın ve sen onu bunu göreceğim derken ben de gelen gidenden başımı kaldıramadığım için yine görüşemeyeceğiz.

    Diyorum ki bu öocuklar aralarında anlaşıyorlarmı acaba?Bizimkide bayramın ilk sabahı ateşlendi ve 5 te ayağa kalktı.Şimdilik iyi ,pzt sabahı dr randevumuz var zaten.Neyse burası kar kıyamet,umarım tadını çıkarabilirsin İstanbulun.

    YanıtlaSil
  3. Hımmm. Öncelikle ablacığıma çok teşekkür ederim. Sen de o cetvel hediyesini her parçasına kadar hakettin şimdiye kadar(12.01.2006 yani). Yakın zamanda bir kırtasiyeye uğramalı gene:)
    Canny sanada teşekkür ederim.
    Aslı'ya da teşekkür ediyorum. Ama o mesajın ilerleyen kısımlarında konudan sapmış. Yani dört yıldız veriyorum bu mesaja:P

    Kürşad

    YanıtlaSil
  4. Doğum günün kutlu olsun KÜRŞAD.

    YanıtlaSil
  5. I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »

    YanıtlaSil