İstanbul Keyfi

Ocak 17, 2006

Şimdi dışarı çıkacağım. Kulağımda walkman. Kadıköy'e kadar yürüyüp çarşının sokaklarında keyif yapacağım.

Düşünmesi bile güzel.

Sizin yerinize de sahilde bir çay içerim artık. İsteyen var mı?

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Handaaaaan
    Demek hala İstanbuldasın.Ne kadar kalacaksın.Keşke görüşebilsek.Ben ne yazık ki işteyim.

    Benim için vapura bin,sıcak bir çay iç,İzmir'inkine benzemez ama simit ye,martıları seyret.

    Sıkı giyin,acaip soğuk,o da İzmir'e benzemiyor.

    Koca bebişe geçmiş olsun,herkes aynı dertten muzdarip.

    YanıtlaSil
  2. İsteğimin bu kadar çabuk gerçekleşeceğini bilseydim başka şeyler de dilerdim:)) bir ara kulağındaki wolkman'i çıkar benim için martı seslerini dinle (masrafsız olsun dedim de:)))
    Ama dünkü sıkıntını da denizin en dibine at öyle dön derim canım..

    YanıtlaSil
  3. Şu anda istanbulda olmak vardııııııııı nırım nırım

    YanıtlaSil
  4. Bende çay istiyorum.Kadıköy'de sahilde. Yanında da simit tabi.Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  5. YALAN SÖYLÜYOOOOOOOOOOO..OTURMUŞ EVDE YEMEK YİYO ŞİMDİİİİ..
    tabi yemekten sonrada çıkabilirsin dolaşmaya..
    ay çok helecanlıyım handan...:)

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar sahilde çay içecek yer bulamadım, bol bol fotoğraf çektim, martılarla şehir vapurlarını seyrettim, çarşıda kısa bir tur atıp döndüm. Vapurda çay simit keyfini ihtimal haftaya Daisy ile buluşurken yapacağım. Fotoğrafları ise eve dönünce paylaşabileceğim sizlerle.

    Daisy haklı, evde döner yemekle meşgulum şu anda :)

    YanıtlaSil
  7. hrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!
    bilmem anlatabildim mi?:)

    YanıtlaSil