Dilek

Ocak 06, 2006

Tatil geliyor. Geldi bile sayılır. Haydi oyun oynayalım...

Herkes kendisinden sonra gelen için güzel bir dilekte bulunsun. Ama sağlık, mutluluk gibi genel şeyler istemiyorum. . Yaratıcılığımızı kullanalım biraz.

Ah, kimse numara yapmasın, gelen alsın dileğini, bunu beğenmedim sonra geleyim yok. Bir kere okuduysan, ne yaparsan yap o senin olur zaten.

Şimdiiii, ne dilesem acaba...

Hımmm..

"Hani kendine sorduğun o çok zor sorular var ya, onların cevaplarını bulmanı diliyorum..."

Benzer yazılarım

27 Yorum yap

  1. Günaydın Handan,

    Ne kadar heyecanlı demek karneleri alacaksınız.

    Dileğin için teşekkürler çok güzel.

    İşte dileğim:

    Anlamak istediğin ama anlayamadığın insana ulaşabilecek olgunluğa erişip,bunun huzurunu içinde duymanı diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Aslıcım teşekkür ederim bu dileğin bana geldi:D Bende benden sonraki kişiye şunu diliyorum:

    - Umarım hayatının rengini, ten ve ruh eşini bulmuşsundur ya da bulursun.

    D.K.

    YanıtlaSil
  3. cok guze bir dilek tesekkur ederim

    umarim bu yorumu ilk okuyan kiside
    icindeki olumsuz duygulardan dusuncelerdenarinip mutlulugu kalbinin en derinine hisseder

    BibiS

    YanıtlaSil
  4. Amiin bibis.
    bens senin için diyorumki güzel insan dünyada bir sürü güzellik var umarım sende onları görmeyi başarırsın. her zaman bardağın dolu tarafını görebilirsin.

    YanıtlaSil
  5. nymphi@, gerçekten de bana çok uygun bir dilek olmuş, teşekkür ederim :)

    ve benden bir sonraki, tüm renkleri görmeyi hep başarmanı dilerim, pembeler, siyahlar, griler dahil...

    YanıtlaSil
  6. buda bana göre dilek oldu gece teşekkür ederim...
    bende senin için, her yeni doğan günün içindeki gizli mutluluğu keşfetmeni diliyorum...

    YanıtlaSil
  7. destina, bu dileğin bana gelmesi gerekiyordu ama...

    neyse, ben de sonraki kişiye her şeye rağmen içinde bir umut beslemeni ve o umudunun yeşermesini diliyorum:)

    YanıtlaSil
  8. İvriz sağolasın.. Umudunu yitirenin nesi kaldı?. Daima hepimizin umudu olsun.. Ben bir sonraki arkadaşım için, hayatın anlamını çözmesini diliyorum :p. Kafayı yesin garibim :)

    YanıtlaSil
  9. ivriz aslında sana geldi bu dilek senin içindi :)
    (senin iç
    in derken senin için di :))

    YanıtlaSil
  10. Ben gecmisi gecmiste birakabilecek ve yoluna devam edebilecek kadar guclu olmayi diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. bu dileği kaçırmamalıydım, yakaladım galiba :)

    sıradaki için,
    hayata hep güzel gözlerle bakabilmesini diliyorum.

    (sıradaki dilek tüm sevenler için gelsin :))

    YanıtlaSil
  12. hayatı zorlaştıran her şeyden, uzak bir ömür diliyorum

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler derin iz okul olmasın yeter bana..benden sonrakine dileğim:
    Hayatında çok önemli pozitif bir değişiklik olmasını diliyorum( loto oyna loto çıksın birisi ile tanış svgilin olsun istediğin yöne çekersin artık:)

    YanıtlaSil
  14. eywallah uskumru. demek ki doğru zamanda gelmişim :P

    dileğim; hayal edemeyeceğin ölçüde hayalgücün olsun

    YanıtlaSil
  15. Ben de dosdoğru zamanda gelmişim. "hayal edemeyeceğin ölçüde hayalgücün olsun", buna ihtiyacım var.

    Yaşamı anlamlandırmak için hep sürünmeni; dibe vurmanı; yeniden yeniden diliyorum.

    TuLûAt

    YanıtlaSil
  16. Acılardan yeterince anlamlaştırdım yaşamı Tuluat,artık diplere vurmak istemiyorum, gerekli dersleri aldım karne notum 10 üzerinden 10.Burayı ziyaret eden herkesin 3 saniyede olsa bir bebeğin saflığı ve doğallığı ile annesine gülümser gibi gülümsemesini diliyorum. İşte hayat bu kadar güzel ve anlamlı

    YanıtlaSil
  17. evet katılıyorum.hayat gerçekten güzelve anlamlı anlamını görmek hissetmek isteyen için.hep te gülümseyerk bakmak ta lazım bence. ben en azından öyle bakıyorum. BEN DE sağlıklı sevip sevildiğin kişiler arasında mutlulukla neşeyle yaşamanı diliyorum.hep sev sevil yüzünden kocaman gülümsemeler eksik olmasın bir ömür boyu........

    YanıtlaSil
  18. teşekkürler selma.

    ben de empati kurmanı, sabretmeni, güzelliklerin gelecek günlerde olacağını ummanı diliyorum.

    YanıtlaSil
  19. gençlik biterken... keşke o dileği almasaydın. bekleseydin biraz. başka dilekler denk gelirdi.

    YanıtlaSil
  20. teşekkür ederim.benden sonraki kişi için hayatı yaşamak istediği gibi yaşayabilmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
  21. Ben de bu dileği kendi üzerime alıp ;
    Gelen kişiye hayatı boyunca hep kendi bildiği doğrular üzerinde gitmesini, bunun sonuçlarının hep güzel olmasını ve gökkuşağı çerçevesinde bir hayat diliyorum...

    YanıtlaSil
  22. yalnızlar kraliçesi..... bana başka hangi dileği bekliyordun ki. neyi kolayca elde ettimde hayatta bu dilek kolay olsun.

    YanıtlaSil
  23. Teşekkürler Tweety.Bana uygun bir dilek olmuş.umarım dileğini başarırım.Bende benden sonraki arkadaşıma;kendince kabul ettiği doğrulardan "millet ne der" diye düşünüp asla vazgeçmemesi.

    YanıtlaSil
  24. Daha önceki dileğim yanlış anlaşılmasın. Ben yalnızca daha çok insan olmasını dilemiştim. Bu konuda en hızlı adım atma yöntemi diye düşünüyorum.

    TuLûAt

    YanıtlaSil
  25. tesekkur ederim emel.. :)

    sanirim ben en vazgecilmemesi gerekenden, sirf bu bahsettigin neden yuzunden vazgectim.. :( Allah hayirlisini versin...

    benden sonraki talihli;
    Allah sana saglik, mutluluk, huzur dolu, kazadan-beladan uzak bir omur versin.. sevdiklerinden ayirmasin.. yurekten "seni seviyorum" diyebilecegin insanlarla tanistirsin..

    PS: biraz yeni yil mesaji gibi oldu ama, dilegim herseyi kapsasin istedim... :)

    YanıtlaSil
  26. Sağol unfortunately.Bunlar çok güzel dileklerdi.

    Benden sonra gelen için dileğim hayatta hiç bir zaman gözyaşı dökme,ümitlerini asla yitirme ve yüzünden gülümseme asla eksik olmasın...

    YanıtlaSil
  27. Güzel dilek için teşekkür ediyorum.
    Benim dileğim de bu günden sonra her sabah dilediğin saatte uyanabilecek özgürlüğe kavuşman

    Zeya

    YanıtlaSil