Kıskanç

Ocak 17, 2006

Kıskançlığım senden çok kendime olan güvensizliğimdendir belki de.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. neden ben KISKANÇ kelimesini duyunca hemen üzerime alıyorum acaba?alah alahhhhhh..
    her zaman ki gibi güzel demişin handancım..ya ben neden ciddi yazı yazamıyorum artık...bi toparlanmam gerek benim..pazartesi toparla beni handan..:)))))

    YanıtlaSil
  2. Aaaa iyi ki bir kısakndım sizi dedim Handan tıh tıh tıh.Aman buluşun bensiz ,görürsünüz siz,ben de iş gezisine gidiyorum yakında orada tom ve johhny le buluşayım da görün,kim kimi kıskanıyor.Gerçi sonuçta eşim kıskançlıktan ne yapar bilemiyorum tabii :)

    YanıtlaSil
  3. pişt pişt...korkma..ben geldim...yok almadım daha dizüstü..misafirlikteyim..atladım hemen bilgisayara...aliyeyi seyrediyorumda..reklamlar başladı bi sana uğrayayım dedim...
    bak işte...ben eve b.sayar alsam akşamları sende oturcam...töbe alahım..ondan almıyom zaten ..seni düşünüyorum..kapar gidersin blogu yoksa benim yüzümden...
    aliye başladı..hadi bye...

    YanıtlaSil
  4. merhaba handan abla sonunda gireyi başarabildim aslı ablanın blogundan tıkladım veoldu nihayet

    ama ben link verme işini hala ögrenemedim eger biliyosan bana anlatırsan severek sana link verecegim...
    ozamana kadar başka bloglardan tıklayarak geliem buraya idare edecegiz artık
    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  5. Aynı gün aynı şeyleri yazmışız:)

    YanıtlaSil
  6. Excellent, love it! »

    YanıtlaSil