Söylesene

Ocak 07, 2006

Yolculuk nereye?

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Malesef ki bir hafta sonra geri Amerika'ya..Yani yapmacikligin,paragozlulugun ulkesine..Ama ic dunyamdaki yolculuk, kendimi daha iyi taniyabilmeye..

    YanıtlaSil
  2. iyi yolcukluklar henden :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın

    Ben evdeyim ya sen?

    YanıtlaSil
  4. tabiki annemle babamın yanına. bayramlarda geleneklerin sürmesinden yanayım. oğlumada bunu öğretebilirsem ne mutlu bana.iyi bayramlar handan. çocuklarınla ve eşinle her şey güzel geçer umarım.

    YanıtlaSil
  5. bu gemi nereye, nereye gider?
    kimler iner, kimler biner bilinmez bilinmez..

    YanıtlaSil
  6. sen beni bırakıp gittin yaaaaaaaaaaa...sen beni bu dımdızlak sanal alemde bi başıma koyup gittin yaaaaaaaa handan...sen benim halimi düşünmeden unutup gittin yaaaaaaaa beniiiiiiiii...otomatik makinan perdelerini buruş buruş yapar işşallahhhhhhhhh..ütüleyecem diye o saçların dimdik olur...yaaaaaaaa geçmiyo zaman sensiz..YA NE TARAFA ÇIKTIN YOLA...ANKARA DEMİŞTİN .ORAYA MI GİTTİN..AMAN BEEEEEEEE...sanki cevap verebilcende şimdi bana...üfffffffffff...hadi napim..iyi bayramlar..iyi yolculuklar...herkese selamlar...herkesi tanımıyom ama sen yinede selam söyle...aman beeeeeeee..pazartesi napcam ben sensiz yaaaaaaaaaa.sen bıraktın ayşem daisyni...bende gidiyorum şimdi..blogumda oturcam kös kös.:(

    YanıtlaSil
  7. Maalesef Pazartesi günü idari izin yüzünden öğlene kadar çalışmak zorundayım.Şans piyongo bana vurdu bu yıl :-(( .İnşallah işten sonra Bolu'ya köye gideceğim.Herkesin şimdiden Hayırlı Bayramlar geçirmesini diliyorum...

    YanıtlaSil
  8. Sevdiklerime...

    YanıtlaSil
  9. annem, babam, kardeşlerim ve yeğenlerimle buluşacağım balıkesirde. herkese şimdiden iyi bayramlar.

    YanıtlaSil