İyi Bayramlar

Ocak 10, 2006

Arkadaşlar, biliyorsunuz evde değilim. Onun için sizleri ziyaret edemiyorum.

Gelip bayramımı kutlayanlara teşekkür ediyorum.

Hepimizin bayramı kutlu olsun. Sevdiklerimizle birlikte geçireceğimiz nice güzel bayramlara.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Galiba İstanbul'dasın arkadaşım.Nekadar güzel...sevdiklerinle beraber çok güzel bir bayram geçireceksin.Sağlıklı,huzurlu ve mutlu nice bayramlara hepberaber inşallah.

    YanıtlaSil
  2. iyi bayramlar handancim..(yani ben senden baya bi kucugun aslinda,ama ben isimle hitap etmesini severim;)anneme bile ismiyle hitap ediyorum bazen:) )

    YanıtlaSil
  3. bayramın kutlu olsun ........

    YanıtlaSil
  4. iyi bir bayram herkese :)

    YanıtlaSil
  5. Handan iyi bayramlarcanım.İyi dinlen ,eğlen...

    YanıtlaSil
  6. KOCAMAN mutluluklar...Harika bir bayram geçirmen deliğimle....

    YanıtlaSil
  7. HERKESE İYİ BAYRAMLARR......

    YanıtlaSil
  8. herkese derssiz,stressiz bir bayram diliyorum. tüm üniversitelilere, özellikle de tıbbiyelilere diliyorum.

    Handan, iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  9. I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!
    »

    YanıtlaSil