Tamam Tamam

Ocak 31, 2006

Aslında yazıyı yazarken başıma gelecekleri tahmin etmiştim. Hatta bir kişinin yazacağı ikiden fazla yorumu kabul etmiyorum diye ekleyecektim sonuna. Sonra dedim ki Handan, kim abartır o kadar?

Ama yanılmışım, şurada bir hafta tatil yapayım dedim ama blog elden gidiyor. Hani sırf bu yüzden dönmem gerek. Çağlar, tamam, yuvana dön, geldim ben :)

Bir başka yüz daha var ki, o da telefonda nazikçe (!!!) fikirlerini sundu. Hayır aynı il sınırları içindeyim de hâlâ , can güvenliğim açısından mecburen yazmam gerek. Daisy, ya tamam sana sorumlulukların var dedikten kötü bir zamanlama oldu ama hani sen de arayıp fırça çekme keyfini yaşa diye kendimi feda ettim.

Hasan, blog kapatma konusunun pîri, valla naçizane küçük bir ara verme denemem oldu ama 21 tane olmadan dönüyorum işte. (İstersen say bak, ortak çarpan parantezine alındığında etmiyor o kadar)

Valla Passive haklı çıktın, inanamıyorum bir gün mola veremedim ya .

Le Jardin, güya ara verdim, ben bişi anlamadım bu işten onun için saymıyorum, ara verme hakkım bende saklı kalsın yine.

Ece teşekkür ederim.

Katre merak etmeme gerek kalmadan yüz geçildi zaten, ne diyeyim, hazır susmaya niyetlenmişken bu şansı kaybediyorsunuz, benden günah gitti :)

Joone , valla parti gibi olmuş, ben katılamadım, çatladım. Bi daha giderken evin kapısını kilitlemeyi düşünüyorum :)

unfortunately yok yok naz yapmıyorum ama en azında iki gün mola veririm zannetmiştim, yazacak birşey ayarlayamadım.

Tuğçe, gördüğün gibi ben ve küçük cümlelerim gene buradayız. Eve dönünce fotoroman yapacağım gerçi, tatil başından bu yana 400 fotoğraf oldu neredeyse.

Nazenim aslında bloğum açıktı sadece blogcudan link verilmiyordu, küçük bir hileyle yeniden linkime kavuştum (hişşt kimse duymasın) , zamanlaman kötü olmuş, evde yoktum, birşey ikram edemedim, ama hoşgeldin, bir dahaki sefere daha iyi ağırlarım artık.

Aslı, geldim geldim, tamam, iki gün susturmadınız adamı, tı tı tı :)

Firefly2, gördüğün gibi iki nefes alamadım :)

Beriş canım, yerim o Ata bebeği ben, az kaldı, iki gün sonra oradayım :)

Nilüfer, geçmiş olsun, ne işin var senin bilgisayar başında bakiim, hadi yatağa , marş marş...

Myılmaz, hoşgeldin, karışık bir anıma denk düştü, gene beklerim :)

Gün, normal şartlar altında buradaki yorum sayısı 100 sayılmaz ama tuttum sözümü yine de :)

Demek ki ne imiş, susacaksam sessiz sedasız susacakmışım, öyle ortalığı velveleye vermeyecekmişim, yoksa çağlar gelip bloğumu alırmış elimden.

Şimdi eğer izin verirseniz bugünü eşya toparlamaya ayıracağım, yarın da yoldayım, naçizane azıcık sesim çıkamayacak.

Hepinize teşekkür ederim.

Gününüz aydın olsun.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Iyi ki geldin valla..Ben seviyorum senin o tek cumlelik yazilarini..Takili kaliyorlar insanin aklinda..

    YanıtlaSil
  2. Geldin, bak yine şenlendi ortalık, sensiz olmuyorrrrr.
    Hoşgeldin evine)))

    YanıtlaSil
  3. He he heeee.Günaydın Handan :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin ve günaydınnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  5. Günaydın,hoşgeldin canım.

    YanıtlaSil
  6. ben şimdi;
    AMAN SENSİZ OLMUYO;BEN SENSİZ YAPAMIYOM;BURALARIN SENSİZ HİÇ Bİ ANLAMI YOK; gibi ağlak cümleler kurmayacağım...
    çünkü biliyosun zaten...
    sensiz olmuyo;ben sensiz yapamıyom;buraların sensiz hiç bi anlamı yok...
    hööööö ..kurdum galiba o cümleleri..hemde 2 kez....
    BANA BAK..OTUR OTURDUĞUN YERDE..VALLAHİ FENA OLUR...

    YanıtlaSil
  7. demedi deme fena yapar bak
    daisy bu
    daisyye de yazdığım gibi artık ben aranızdan çekiliyorum seni bana tercih etti sensiz yapamıyo ama bensiz yapıyo affedilir gibi değil
    ben aranızdan çekiliyorum
    hadi çekildim ben

    YanıtlaSil
  8. oh be rahatladık hepimiz dee

    YanıtlaSil
  9. ben sevmiştim bu 100 comment olayını.. acaba gelmesemiydin:pp

    hoşgeldiiinnn...:)

    YanıtlaSil
  10. hoş geldin:))

    YanıtlaSil