Biliyor musun?

Ocak 05, 2006

Çok yaklaşmıştım bir keresinde...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. bu cumle bana o kadar cok sey animsatti ki bir anda; iyi mi hissetmeliyim, yoksa kotu mu bilemedim..

    meger hayatimda cok yaklastigim, ama kavusamadigim (iyi-kotu) ne cok sey varmis ..

    YanıtlaSil
  2. Ben hiç bir şeye çok yaklaşmamışım sanki.

    Günaydın Handan, güzel bir gün olacak sanki

    YanıtlaSil
  3. dım dırım dırım dırı dırı dımmmmm.nay nanay na nom ..namoy nom naylaylommm..günaydınnnn..kız bu yazıda yarım gibi geldi bana...devamını yazmayı mı unuttun ...benim dilime düşmicen zaten...yaklaşıyorum ben..ya aliyeyi seyrediyo musun?geçen hafta bi replik vardı filmde.çok dokundu bana..GEÇEN GÜN ÖMÜRDEN..yani bilinen bişeyde...nasıl dokundu içime...HE BİZDE SALAK GİBİM YENİ YIL GELDİ DİYE KUTLAMALAR YAPIYOZ...ÖMÜRDEN GİDİYO YAAAAAAAA.YAKLAŞIYORUZ İŞTE Bİ TARAFLARA..İSMİ LAZIM DEĞİL...depresyona girdim şimdi ..

    YanıtlaSil
  4. Çok yaklaşmıştım bir keresinde...
    ama elimden kaçırdım :-))))

    YanıtlaSil