Geldim Geldim

Şubat 02, 2006

Korktuğum başıma gelmedi, sakin sayılabilecek bir yolculuk yaptık oğluşlarla. Şimdi çok işim var çoookkk...

Ah, bu arada , sevgili Yalnızlar Kraliçesi, kendimi önemli kılmak için ucuz numaralara ihtiyacım yok benim. Zaten kendini önemli kılmak da ne demek? Buradayım, birşeyler paylaşmaya çalışıyorum , canım çok sıkkın olduğunda mızmızlanmak istemediğimden susuyorum biraz, ama susarken de bir oyun oynayayım dedim bu sefer. Aldığım en kırıcı yorum oldu bu herhalde, e herşeyin bir ilki vardır.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Aramıza hoş geldin

    1-Geri döndüğün için

    2-Sen de birileri tarafından taciz edilmeye başladığın için.

    Bn blogumda sıkıyönetim yaptım,hiç acımıyorum ,gelen saçmasapan yorumları siliyorum,okumuyorum bile,bakıyorum gidişat kötü,tiz vuruyorum kellesini :P

    Sana kolay gelsin.Biz seni biliyoruz + sen zaten bizim için çok önemlisin.Gerisi boş.

    Ben de bir ara insanlara kendimi anlatmaya çalıştım,ama bazılarına yardımcı olması gerekenler biz değiliz,doktorlar.Bunu anladığımdan beri,canımı sıkmıyorum.

    Kim canını sıktıysa,boşver...

    YanıtlaSil
  2. kuyuya bir taş atıyorsun handan. gerisi ..........
    insanlar eleştirilebilmeli bence tabi kırıcı olmadan.
    bu seni sevmediğimiz anlamına gelmemeli.

    YanıtlaSil
  3. Sen benim icin icten,hayat dolu bir ablasin..;)
    Asli'nin da dedigi gibi, biz seni biliyoruz..bu yeter..
    Hosgeldiniz bu arada..Afacanlari opuyorum:)

    YanıtlaSil
  4. noluyo..kim kırdı seni..kimmiş o?ver adresini bende kırayım...
    anlamadım tam olarak olayı..ama biliyorsun ben anlasamda anlamasamda konuşurum bilip bilmeden...handana laf yok..ister açar blogunu..ister kapar..kaparsa da bir ben bağırabilirim handana...açarsada herkes sevinir..en bi çok ben sevinirim ama..
    iyi çocukları bi mole yerinde unutmamışın...sen fotoğraf çekerken unutursun çocukları dediydim ben kendi kendime..
    he zaten konuşuyom ben burada kendi kendime...
    amannnn..üfffff..bi sürü işim var bugün..ama şimdi kuaföre gitçem..fön çektirmem gerek..papaz gibi oldu kafam..takdis edeyim mi seni..vaftiz olmadıysan küçükken vaftizde yaparım...ben kaçtım...
    not:günaydınnnnnnnnnn...

    YanıtlaSil
  5. aman gittim aradım buldum o yorumu..hey allahım yaaaaaaaaaa.tanımadan etmeden ne güzel konuşmak öyle...
    ben de gidip yazayım birilerine böyle bi iki yorum..belki deşarj olurum..daha önemli hissederim kendimi..

    YanıtlaSil
  6. Hmmmm.

    Yaılan yorumlara baktım da.

    Merak ettim.

    Bunun neresi eleştiri?


    yalnızlar kraliçesi said...
    şimdi kendini önemli mi kıldın?

    02 Şubat, 2006 01:41


    Ha,bu eleştiri ise,ben hiç okumamışım,görmemiş,bilmemişim.

    Eleştiri değilse,neden yazılma gereği duyulmuş.

    Neden insanlar eleştirilebilmeli denmiş.

    Anlamadım...

    YanıtlaSil