Bir yorum

Ağustos 22, 2005

Pazartesi sabahı biraz gülümsemek isteyenlere.

Benim yapmak istediklerim listesine kardeşimin bulduğu çözümü yorumlar kısmından buraya aktarıyorum.


Sana bir çözüm öneriyorum. Yapıp yapmamak sana kalmış ablacığım. Bütün bu olayların hepsini sadece çalışmayan hurda bir motorsiklet fiyatına yapabilirsin. Önce ikinci el çalışmayan bir peugeot motorsiklet alacaksın. Artından fransızca el kitabını takip ederek motoru çalıştırmayı bir şekilde başaracaksın.(1 sene) Bu şekilde fransızcanın zaten sadece unuttuğun kadarını öğreneceksin. Ardından arkadaşlarına telefon açacaksın. Bir tatil boyunca Türkiye'de gittikleri her değişik yerden senin için sarı tabelaları söküp göndermelerini isteyeceksin. Sonra onu bahçende uygun yerlere dikeceksin. Sonra o motorla dolaşmaya çıkacaksın . Bu arada önce bahçendeki sarı tabelaların hepsine gideceksin. Sonra son sürat basacaksın ve yarım yamalak tamir edebildiğin motordan düşeceksin. Tabii başın gözün yarılacak. Hemen buz patenine. Zaten başın gözün önceden yarılmış olduğu için buz pateninde düşmeyi önemsemeyeceksin. Herkes senin motordan düştüğünü bilecek ve muhteşem paten yeteneklerin için seni kıskanacaklar. Ardından öyle kafa göz yarılmış dolaşılmaz tabii. Doktora gideceksin. Paran olmadığı için "Doktora kickbox yapacaksın". Henuz kickbox bilmediginden sadece "doktora yapabileceksin". Bak bazi seylerin olmayisi bazi seyleri duzeltebiliyor demek. Doktor seni tedavi ettiginde ona motorsikletini verirsin. Gene kaldık dımdızlak. Inventory boş. Yoksa önceden birşeyler yapmayı unuttuk mu? Imm hayır. Şöyle devam edeceğiz. Doktordan eve geleceksin. Bahçeyi kazmaya başlayacaksın. Bu arada sakın sarı tabelaların yakınını kazma yoksa polis geliyor sit alanını kazdığın için uyarı alırsın. Burada sık sık save et:P Ortada bir dağ oluşturacak kadar çok kazı yapacaksın. Böylece mini bir dağ oluşturacaksın. Ardından o minidağı oradan doğal halini bozmadan alıp bir seraya dekor olarak satacaksın. Ve bu satışı yapmadan önce Türkiye esnaf ve sanatkarlar odası daire başkanlığından bir "dağcılık" belgesi alacaksın. Markete uğrayacaksın. Beleş bir torba alacaksın. İçini bahçende dağcılık yaparken çıkardığın kumla dolduracaksın. Sonra onu döveceksin. Ortalık toz toprak olacak. Marketten bir de kutu alacaksın. Ardından kitabevinde bir basic html kitabı alacaksın. Zaten basic bildiğinden bu temel bilgiler içeren html kitabına çok kolay alışacaksın. Bunları yapmak bir tam gün sürecek. Ertesi sabah erkenden çıkacak, gördüğün ilk kafenin önünde soteye yatacaksın. Cafenin sahibi geldiğinde rica edecek ve kafeyi açmak için izin isteyeceksin. Tuhaf davranışından dolayı vermeyecektir. Daha önce marketten aldığın inventorynde bulunan kutuyu çıkartacaksın ve tekmelemeye başlayacaksın. Senin kickbox bildiğini anlayan cafe sahibi korkacak ve kafeyi açmana izin verecek. Ardından mekanı terk edeceksin.Eve gideceksin Neyşınıl Ceografik veya Diskavry çenılı açacaksın. Bütün gün izleyeceksin. Ta ki sağır ve dilsizlerin de latin alfabesini kullandığı bir programa denk gelinceye kadar. Bu arada koltuğa oturacaksın. ve pilot olan eşinden kendi paraşütlerinden bir tanesini sana getirmesini isteyeceksin. Sonra bu paraşütü yamacına koyacaksın. Yamaç paraşütü yaptığını gören kocan, mors alfabesi bilmeden havacılık yaptığını görecek ve böyle bir ihmali önlemek için sana hemen mors alfabesi öğretecek.Beraber birbirinize bakacak ve güleceksiniz. Ardından tvyi açacaksınız ve show tv'de her gece oynayan tango ve cash'i seyredeceksiniz.Böylece Tango öğrenip cash ödemeyeceksin (Ayy bu çok kötü oldu yaa ühühühü) Sabah direkt doktorun bahçesine gideceksin. Doktor senin ona kakaladığın motorsikleti çalışmadığı için çöplüğe atmış bile. Hemen motorsikleri alacaksın. Fransızca bildiğin için motoru hemen tamir edeceksin.Ardından motorla izmir sahillerinden birindeki bir balıkçı kasabasına gideceksin. Motoru 2nci el bir kayıkla değişeceksin. Kayıkla İzlanda ve alaskaya giderek geri döneceksin. Kaybolduğun durumlarda mors alfabesi, yamaç paraşütü, buz pateni veya fransızcanı kullanacaksın. Html bilgin işe yaramayacaktır. Yerim kalmadığı için bundan sonrası için ipuçları veriyorum
Ormandaki kulübe için dağcılık yaparken çıkardığın kum işe yarayabilir.
Tenis öğrenmek için marketi ve doktorun bahçesini araştır.
Tenis hocasının kayınbiraderi TCDD'de çalışıyor unutma.
Doktora yaptıktan sonra üniversitelerin fotoğraf kulübü sorumlu rehber hocası olman için engel kalmıyor.
Son olarak sık sık save et. Eğer herşeyi doğru yaparsan %85 ile 90 yaşına ulaşıyorsun. Unutmadan bunları yaptıktan sonra bir son ekran çıkmıyor.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. """ Daha önce marketten aldığın inventorynde bulunan kutuyu çıkartacaksın ve tekmelemeye başlayacaksın. Senin kickbox bildiğini anlayan cafe sahibi korkacak ve kafeyi açmana izin verecek. Ardından mekanı terk edeceksi """

    buna koptum ya harika yazmış süper ehuehuaehuaue

    YanıtlaSil
  2. Ben de aynı yerde yarıldım :) Süper süper :)

    YanıtlaSil
  3. kıskandım ben şimdi..bende yazcam böyle birşey...ben eski kimliğimde(sen bilmezsin şimdi..ben bi aralar realjade diye dolanıyordum etrafta)yazmıştım böyle bi şey...kimse yorum yapmadıydı...çünkü yorum kısmını açık bırakmadıydım...cereyan yapıyo şekerim...ondan kaparım ben ara sıra yorumları...e hadi ..geldim ben.....nerede ütülencek esvaplar....pek bir derli toplu senin blog...hamarat hatun...benimki karıştı bugün....pasaklı takılıyorum bugün...örnek aldım ben şimdi seni...sabaha toparlıycam blogu..ay bişeyde ikram etmiyosun he...gidiyorum ben.. :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de oradan sonrasını hatırlamıyorum arkadaşlar, gülmekten zor tamamladım yazıyı.

    Daisy'cim sen her zaman yazıyorsun böyle şeyler, ben yazamadığım için kardeşime yaptırtıyorum bak.
    Daha karpuz kesecektim, nereye gidiyorsun hemen:)

    YanıtlaSil
  5. Yazılabilecek bir şey yok... Bize burda kopmak düştü payımıza, birde kalırsa karpuzdan da yeriz artık... dasy nin payını ben yerim canım... :)))

    YanıtlaSil
  6. Tabi lunkfu sen de buyur karpuzdan, herkese yetecek kadar var.

    YanıtlaSil