Kayıp

Ağustos 23, 2005

İçimde bir sıkıntı var. Çok sevdiğim sessizlik bile rahatsız ediyor beni. İrkiliyorum durup dururken. Sanki çok kalabalık bir yerdeyim de kimse yanıma yaklaşmıyor. Küçülüyorum iyice. Biliyorum; nerede, nasıl olursam olayım sadece kendimleyim. Ama bazen kendimi de kaybediyorum biryerlerde. Farkedemiyorum ne olduğunu. Bu sessizlik sağır ediyor beni. Boşlukta gibiyim.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Ne diyeyim; insan bazen sıkılacak şeyler buluyor....

    YanıtlaSil
  2. boşluk dışımızda değil....içimizde.....içindeki o baoşluğu başkalarının sevgileriyle doldurmaya çalışır insan...ama her zaman o boşluk daha büyüktür;içine koymaya çalıştığın sevgilerden....ondandır bu can sıkıntısı...bu arayış.....ve bu bulamayış....ondan üzülür insan....içindeki boşluğa bakıp....

    etrafımızda değil boşluk arkadaşım...
    taa yüreğimizin içinde....

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Desen, ne diyeyim, öyle oluyor gerçekten de.

    Sevgili Daisy, çok güzel anlatmışsın. Haklısın .

    YanıtlaSil