Hayata Dair Küçük Elkitabı

Ağustos 29, 2005

Gecenin bir yarısı , Bilgehan 'ın tıkanan minik burnu beni uyutmayınca soluğu bilgisayar başında aldım. Çevrem eski defterlerim ve kitaplarla dolu. İşte onların arasından H jackson Brown Jr. un elkitabından bazı maddeleri buraya yazmak istedim. Zaten bu saatte gözümün daha küçük yazılı birşeyi okuması imkansız.

YILDA EN AZ BİR KEZ GÜNEŞİN DOĞUŞUNU SEYRET.
İNSANLARIN DOĞUM GÜNLERİNİ HATIRLA.
SIKI TOKALAŞ
İNSANLARIN GÖZLERİNİN İÇİNE BAK
DUŞTA ŞARKI SÖYLE
DEĞERLİ GÜMÜŞ TAKIMLARINI SAKLAMA, KULLAN
HİÇBİR NEDEN YOKKEN DE ŞAMPANYA İÇ
HER DOĞUM GÜNÜNDE BİR AĞAÇ DİK
BOL BOL FOTOĞRAF ÇEK
EVDE YAPILMIŞ TATLILARI ASLA REDDETME
HİÇ KİMSEDEN ASLA UMUT KESME MUCİZELER HERGÜN OLUYOR
CESUR OL DEĞİLSEN BİLE ÖYLE DAVRAN HİÇ KİMSE ARADAKİ FARKI ANLAYAMAZ
BÜYÜK DÜŞÜN AMA KÜÇÜK ZEVKLERİN DE TADINA VAR
İNSANLARIN ADLARINI HATIRLA
ASLA BİRİLERİNİN UMUTLARINI KIRMA BELKİ DE SAHİP OLDUKLARI TEK ŞEY ODUR
OLUMSUZ İNSANLARDAN UZAK DUR
ÖZGÜN OL
YAŞLAN AMA PASLANMA
DAİMA BİR ADIM İLERİ GİTMEK İÇİN KENDİNE SÖZ VER
BİR İLTİFATA VEREBİLECEĞİN TEK DOĞRU KARŞILIK İÇTEN BİR "TEŞEKKÜR EDERİM" DİR
SIRT ÜSTÜ UZAN VE YILDIZLARA BAK
KENDİNİ DEĞİŞTİREBİLME GÜCÜNÜ HAFİFE ALMA
BAŞKALARINI DEĞİŞTİREBİLME GÜCÜNE FAZLA GÜVENME
KÖPRÜLERİ ATMA AYNI NEHRİ KAÇ KEZ DAHA GEÇMEK ZORUNDA KALACAĞINA ŞAŞIRACAKSIN
YETERLİ ZAMANIM YOK DEME PASTEUR, MICHELANGELO, LEONARDO DA VINCI VE ALBERT EINSTEIN'IN DA GÜNLERİ 24 SAATTİ
HAYATINI BİR ANLAMLANDIRMA ÇABASI OLARAK DEĞİL BİR ÇIĞLIK GİBİ YAŞA
SIK SIK ŞANSINI ZORLA
EN SEVDİĞİN KİTAPLARINI YENİDEN OKU
BİRİSİNE SENİ SEVİYORUM DEME FIRSATINI ASLA KAÇIRMA
SEVGİLİNE ÖNCE ÇİÇEĞİ YOLLA NEDENİNİ SONRA BUL
BİRİSİNİN KAHRAMANI DA SEN OL
SADECE AŞK İÇİN EVLEN
ŞÜKRET
ANNENİ ARA

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. çocuğunun burnu tıkanmış;nefes alamıyor...bu hatun soluğu bilgisayarın başında alıyor.....ayol çocuk soluk alamıyor...ne işin var senin bilgisayarın başında...ay handan ömürsün he.....giffer damlat...tonimerde olur...yoksa paran veresiye vereyim ben sana...tuzlu su yap yada....ay yap işte bişiler....bu arada GÜNAYDIN...iyi haftalar....çikolata gibi tatlı günler;bonibon gibi sabahlar olsun efenim....en kötü günün ;benim yorumumla başlayan bu gün gibi olsun..... :)

    YanıtlaSil
  2. kız handan...kafayı sıyıracam he ben buralarda...anlamıyorum ben insanları ne diyorlar...sana dertleşmeye geldimde...elleşme...giderim şimdi...kız kafa basmıyor benim insanların ettikleri kelamlara...çok mu salakım ben ya...ben biraz uzaklaşsam iyi olacak buralardan...bulaşcam gene birilerine...
    açıldımı uykun künefe hatun?iç bi kahve....bişiciğin kalmaz.. :)hadi gittim ben...

    YanıtlaSil
  3. ewet yaaa hımmmm
    ilk olarak seni seviyorumla baslamak lazım ozaman
    hemen yoka cıkıp ilk hosuma giden kızı çevirip dicem bakalım tepki nolcak?

    YanıtlaSil
  4. Sorumluluk almıyorum sandman :) Sonra bana kabahat bulma . İstersen listeye baştan başla...

    YanıtlaSil