Terazi

Ağustos 12, 2005
















Beni koydum bir kefesine terazinin, bir kefesine dünyayı. Yalnızlık ağırbastı..

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Sanırım sadece bir yalnızlık var, o da herkesi kapsıyor zaten.

    YanıtlaSil
  2. Şebnem ferah "can kırıkları"nda öyle bir kısım var, şarkı sözü olarak.. İnsanlar içinde yalnızlık en zoru gibi bişiydi galiba.. Şöyle bir söze de denk gelmiştim bi ara, aptallar arasındaki alim en acınacak insandır diye.. Demek ki sıradan olcaz ki yalnız kalmayalım :).

    YanıtlaSil
  3. Handan arkadaşım seni anlaması zor...Gece-gündüzü bir ara karıştırmıştın, eğriyle büğrüyle, şimdide dünya ile kendini tartmışsın, yanlızlık ağır basmış, sorun bende mi sizdemi anlayamadım... Benim bildiğim terazide ne varsa ona sonuç verir, yorum yapmaz ki TERAZİ :)))))

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Ufuk, şimdi aklıma bir dize geldi, "Uzağa değil hep ileriye gitti yalnızlığı bundandır" gibi birşeydi.(Bulursam , tamamını yazarım sonra) Doğru gerçekten de.

    Sevgili isimsiz, bu Terazi böyle, yorum yapıyor, ne yapalım.

    YanıtlaSil
  5. Aaa çok güzel sözmüş.. Ben de şöyle bişi hatırladım şimdi;
    Herkes gitmiş olur gidince
    Bir sen yakınsın uzakta kalınca..
    Çok bağlantılı oldu mu bilemiyorum :). Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Valla ben de çok bağlantı kuramadım ama güzel sözmüş doğrusu :)

    YanıtlaSil
  7. Bak benim de aklıma Zuhal Olcay'ın söylediği bir şarkı geldi şimdi:"Yalnızlığım, yaşamak zorunda olduğum beraberliğimsin"

    YanıtlaSil