Yarışma

Ağustos 26, 2005

Yarışma bitmiş . En başta Zeze ile Zupermen olmak üzere bana destek olan ve oy veren herkese teşekkür ediyorum.

Çok şey kazandım.

Bu arada yarışmanın birincisi antikuntiyi tebrik ediyorum.

Sevgiyle kalın.

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Tebrikler arkadaş az emek vermediniz...

    YanıtlaSil
  2. doom günü kutlama için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Tarihini günler öncesinden öğrenmiştim ya :)

    Tekrar iyi ki doğdun, nice güzel yıllara.

    YanıtlaSil
  4. kız bu sen misin?...sensen bu gülen güzel yüzün hiç solmasın emi......(şimdi eğer sen değilsen solsun dermişim :P)yok daisy...bu yan komşu makbule hanım dermiş şimdi...
    bu arada günaydında diyim sana....ben toparladım blogumu...sabah temizliğimi yaptım...hemen sana geldim...ay bu da dörtgözmüş...bende 4 gözüm..ama sık sık kaybederim gözlüklerimi...şu an yok gözümde ve gözlerimi çipil çipil kısarak bakıyorum yazdığım yazıya..abuk sabuk kelimeler çıkarsa aradan gözlüksüzlüğüme ver....:)

    YanıtlaSil
  5. Sana da günaydın Daisy. Evet Makbule Hanım rica ettin onun fotoğrafını koydum :)

    YanıtlaSil
  6. Eee,şey,tebrikler için sıraya mı girmek gerekiyordu ?
    Pardon,ben buraların yabancısıyım da..

    YanıtlaSil
  7. İçinden nasıl geliyorsa öyle yapmak gerek sanırım sevgili asmakilit :) Ben herkese teşekkür etmek istedim sadece.

    YanıtlaSil
  8. hayır maksadım pohpohlamak değil; ama içimden geleni söylüyorum, gönlümüzün birincisisin.

    YanıtlaSil
  9. Tebrik için teşekkürler.

    mk¿
    antikunti.com

    YanıtlaSil
  10. Rica ederim, başarınız daim olsun, keyifle okuyorum.

    YanıtlaSil