Boşluk

Ağustos 29, 2005

Bir gün Clint Eastwood ölürse, gerçekten çok boşlukta hissedeceğim kendimi.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. kız onun 100 yaşındaki annesi yaşıyor hala...oskar töreninde gördüm...korkma bizi gömer o adam....onu bırakta tom cruıse bi şi olmasın...naparım ben onsuz... :P
    şekerim...görüşürüz çarşamba inşallah...gelirim ben sabah sana...hadi iyi bak kendine...öptüm.bye.

    YanıtlaSil
  2. Biliyorum, annesini kendime örnek almaktayım zaten. Ama valla adama birşey olusa dengem bozulur, onsuz bir dünya düşünemiyorum. Kendimi bildim bileli var.

    YanıtlaSil
  3. The Bridges of Madison County (1995)>> defalarca izlenesi sevdiğim filmlerinden biri ;) benzer hisleri paylaştığımı belirtmek istedim.

    YanıtlaSil
  4. best regards, nice info
    » » »

    YanıtlaSil
  5. best regards, nice info »

    YanıtlaSil