...

Ağustos 26, 2005

















Gittin.
Sanki yüzyıl geçmiş gibi ...

Özledim.

25 Haziran 1994

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. selam,

    oky açıklamasında ağustos ayı sonunda otomatik kapanacak diyor.

    Umarım başarılı oluruz.
    sevgiler
    şahnur

    YanıtlaSil
  2. sadece gidenler değilde;her zaman yanında olup; buna rağmen ulaşamadıklarınıda özlüyor insan....ne çok vardır ulaşmayı başaramadığımız kalbi demir zırhlı insanlar....seversin ama yinede....muhakkak bir sebebi olmalı mı sevginin?bilmiyorum ki...ben sebepsizde severim...sadece bir bakış;gülüş;bir kaç mısra...dostça olsun yeter...o zırhta zamanla erir gider zaten..(di mi kız handan?)... :)

    YanıtlaSil
  3. Aslında erisin erimesin ne farkeder daisy, içimizde sıcaklığımız olduktan sonra bizim, zırhı inmeyenler yansın kendi yalnızlıklarına.

    YanıtlaSil
  4. şekerim;
    delirtti bugün biri beni...adam mı kadın mı bilmiyorum....valla benim kimseden korkum yok...insansa gelsin yüzüme söylesin...sanal delikanlı bunlar....gerçek hayatta boruları ötmüyor ya ;vur kaç yapıyolar sanal alemde....en kralı gelse nolur ki bu alemin...alem mi kalmış ortada...herkes bir alem zaten...
    benimde yemeğim yok kız bu akşam...onçün anneme gitçem..hi hi hi..valla bak...çağırdı...hemen gelirim dedim..sen çağır bi akşam..sanada gelirim...ama kuru fasülye pilav yapcan...
    hadi şekerim..sana da iyi akşamlar...gittim ben.. :)

    YanıtlaSil