Masal

Ağustos 27, 2005




















Sabah Metehan'la Charlie and the Chocolate Factory (Charlie'nin Çikolata Fabrikası) na gittik. Genelde babası ile giderler sinemaya ama işin içinde Johnny Depp varsa hiç kaçırmam. Gerçekten de yine beğendiğim bir filmdi. Bir masal seyretmek isteyenlere tavsiye ederim.

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. yaaaaaa...ben asacaktım bu filmin afişini...üf ya....olmadı bak..bu alemde afişleri bi ben asarım...bak astım şimdi suratımı :(
    şaka şaka...seyretmedim ben daha..ama çok güzelmiş...rengarenkmiş.şeker;çikulata dolumuş film.....öyle duydum....bak gene bozcam rejimi....HEP SENİN YÜZÜNDEN HANDAN...O AKŞAM BEN ESASTAN KÜNEFE YEDİM..SENİN HABERİN VAR MI?VALLA BAK...YEMİN EDERİM....SEN SEBEP OLDUN HANDAN... :)

    YanıtlaSil
  2. Valla Daisy iyi bir konuya parmak bastın, çikolata yiyorum şu an, üstelik çok da istemiyordum yemek ama filmin dimağdaki etkisi olsa gerek.
    Bir geliim İstanbul'a beraber yeriz künefeleri. Rejim dediğin bozulmak içindir. Ben sana kilo verme sırrımı anlatırım sonra.

    YanıtlaSil