Dokunamam

Ağustos 18, 2005
















Elimle koymuş gibi bulurum seni her zaman
Bazen eski bir şarkı sözünde
Bazen çayımı yudumlarken

Anılar var ya o
Birlikte paylaştığımız anlar
Şuraya buraya gizlenmiş
Ayrıntılar
Seninle bir kere yaşanmış
Sensiz bin kere anlatılanlar

Elimle koymuş gibi bulurum seni her zaman
Dokunamam...


Halide Karamahmutoğlu

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Annenin yazdığı bu şiir çok güzel ve çok anlamlı Handan...

    Hep bir yerde dediği gibi belki bir şarkı sözünde belki de tekrar gördüğün bir dost yüzünde kalıyor hatıralar...

    YanıtlaSil
  2. Babama yazmış bu şiiri Ece. Ben de çok sevdim.
    Bu arada arka bahçemdeki aydede nasılmış, dün gece çektim .

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel gerçekten...Ağaçların arasından gülümsüyor...

    Ben gidiyorum bir süre...
    Geldiğimde tekrar görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  4. Babanızın kalemine sağlık, çok net özetlemiş...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim ama küçük bir düzeltme, şiiri yazan annem.

    YanıtlaSil