Duruş

Ağustos 12, 2005
























Bazı filmleri defalarca izliyor insan. Karayip Korsanları da onlardan biri benim için. Hele şu açılış sahnesi her zaman gülümsetmiştir.

İnsan hayatta hep böyle durabilmeli aslında. Elinde ne kalırsa kalsın, dimdik ve gururla..

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Güzel film oldukça etkileyici. Jhonny Depp gerçekten muhteşem bir karekter çiziyor. (Jack Sapparow) rolü ile özdeşleştirmiş kendini.Bende ilk izlediğim çok beğenmiştim film. Film güzeldi fakar senaryo biraz daha genişletilebilirdi. Sanki filimde yarım kalan bişey var gibi. Ama yine de birçok kez izlemeye değecek bir film.

    YanıtlaSil
  2. Yitirdiklerinin ardından bakarken, dimdik durabilmek mümkünmü? gururla.....İçindeki fırtınalarda hala dik duruyorsa, hala gururluysa, kim kanmış olur? Çevredekilermi, yanlızlığındaki sen mi?

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Temha sadece Johnny Depp'in konuşması için bile değer izlemek, öyle değil mi? Tabi Geoffrey Rush da başka bir usta oyuncu.

    Eğer yitirmemek elinden geleni yapmışsa durur tabi ki gururla. Kimseyi kandırmaktan bahsetmiyorum, içinden gelenden bahsediyorum ben.

    YanıtlaSil