Bekleyiş

Ağustos 15, 2005

Üzgün geliyordu sesi. Dağılmış, yorulmuş, bıkmış... Hiçbirşey yapamazdım biliyorum-teselliler anlamsız böyle zamanlarda- .Çaresizce bekledim, dua ettim. Silkelensin, yeniden kendisi olsun diye.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Böyle durumlarda yalnız bırakılırmı dost dediklerin, boşunamı yazılmış;" Ne zaman yıkılıp, yere düştüysem, bırakıp da gitti dost dediklerim... " kalktığında gelmez sonra haberin olsun....

    YanıtlaSil
  2. Bazen teselli edemezsiniz karşınızdakini, ne deseniz boş gelir ona.İşte öyle zamanlarda yanında durup beklemekten başka yapacak birşey yoktur demek istedim ben. Bırakıp gitmeyi nereden çıkarttınız anlamadım doğrusu.

    YanıtlaSil
  3. Bende neden gittiniz demedim ki, yanlız bırakılmaz anlamındaydı şarkı sözüne neden takıldınız...

    YanıtlaSil
  4. Haklısın zuperman,yapılabilecek en doğru şey budur bence de.

    YanıtlaSil
  5. What a great site »

    YanıtlaSil
  6. Excellent, love it! » »

    YanıtlaSil