Hüzün

Ağustos 30, 2005
















Yılın en hüzünlü zamanını sorarsanız eğer Ağustosun son günleri ile Eylül başı derim.

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. çok merak ettim ya niye?
    eğer yaz bitimi dersen anlarım ama ben sonbaharı çok severim.
    bi de bizim Antakya da yaz dört aydır, en sıcak ay Eylül olur burada.biz sonbaharı ancak kasım da yaşarız,ona da yaz dersen tabi.
    yerlerde yaprakları da ancak aralık sonunda görmeye başlarız, sonra ocak gelir,ancak ağaçlar çıplak olur..
    yahu ben bunları blogumda anlatacaktım zaten...neyse:)

    görüyorsun ya laf lafı açıyor:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili ivriz, galiba biraz okuldan kalma alışkanlık bu hüzün, pazar günleri de öyledir örneğin benim için. Yoksa İzmir'de de yaz devam eder eylülde, sonbaharı da çok severim ama ağustos sonu hüzün verir işte.

    YanıtlaSil