Bunalım

Ağustos 24, 2005

Ne kadar bunalımım varsa hep yapacak işim olmamasından geldi başıma.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. GÜNAYDINNNNNNNNNNNN

    ay bu da bunalıma girdi...bende girdim dün bunalıma...değişiklik olsun diye. :))ya şekerim...senin yorum kısımları o kadar zor açılıyorki....hep BİTTİ yazıyor sayfanın altında...ne çabuk bitiyosun sende he...bunalımdan herhalde....sayfa şeklin şemalin pek hoş olmuş.....bende bulamadım bi dekoratör...pazar yeri gibi benim blog....ne alırsan 1 milyon....çok tertipli bi hatunsun canım...çocukta yaparım;kariyerde diyosun yani...anladım ben seni.. :)

    YanıtlaSil
  2. Sana da günaydın Daisy.
    Dün gece akla karayı seçtim bu hale getireceğim bloğu diye, bir tarafta çocuklar bağrışıyor, bir tarafta Can kalk artık bilgisayardan diye söyleniyor. Yok anacım yok ne "çocuk da yaparım kariyer de" si. Çocuk yaptım onlar da beni yere serdi, toparlanıp ayağa kalkmaya çalışıyorum işte.

    YanıtlaSil
  3. Akla,kara pek güzel seçilmiş nitekim..
    Bunalımlara da mani olmuş böylece.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim asmakilit.

    YanıtlaSil