Kitap Okurken

Ağustos 22, 2005

Bir kitaba başlayınca muhakkak sonunu getirirdim eskiden. Ama artık okurken sayfaların içinde kaybolmuyorsam bırakıyorum yarıda. Diyorum ki, bu kısa hayatta okunacak o kadar çok kitap varken, zorlama.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Aklımda tutacağım, teşekkürler yazımasası.

    YanıtlaSil
  2. dile getirdiğiniz gibi eskiden sonunu getirmeden bırakmama bendede mevcuttu nedendir bilmem ama belirli dönemlerden sonra bırakın zorlamayı düşüncesi dahi çekilmez oluyor..en güzeli severek hazla okumak mesela destansı hikayeler okursunuz örneğin dragon lance ,bu seri bana her zaman bir şiir tadı vermiştir.Anlatımına tasvirlerine orada yaratılan dünyaya ve tabi olarak karakterlere hayran olursunuz
    birçoklarında ise duygular düşünceler ve fikirler hakkında hep kendinizde birşeyler bulursunuz arama gereksinimi dahi hissetmeden..günümüz dünyasından kitap okumak kadar haz verici o kadar az şey kaldıki belkide bu yoksunluğun vermiş olduğu bir açlıktan geliyor bu haz'ın büyüklüğü ve yüceliği ayrıca burada ara bir nota daha ifade edeyimki : bloglardaki değerli yazarların yazılarını okurkende aynı hazzı yaşadığımı belirtmek isterim.

    son olarak değerli blog kardeşim metebilge blogunuzu blogcu.com daki diğer kardeşlerden öğrendim, oyum sizedir yarışmada :) çok içten ve samimi yazılar emeğinize yüreğinize sağlık klavyenize kuvvet..sevgi ve saygılarımla

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Milkboy, teşekkür ederim güzel sözlerin ve desteğin için.
    Kitap okumak benim için de hayatın sıradanlığından sıyrılıp farklı bir boyuta yolculuk etmek. Başka hiçbirşeye değişmem.

    YanıtlaSil