Günaydın

Şubat 27, 2006



Pazartesi sabahı rejime başlamayı düşünenlere hain fotoğraflarım var.

Dün küçük bir spagetti partisi hazırladım.Keyifli geçti gerçekten de. Gelemeyenlerin de bol bol kulaklarını çınlattık.


Ah, bunun spagetti partisiyle bir alâkası yok, evin düzgün halini çektik ki arada bakıp hatırlayalım nasıl bir şey olduğunu :)

Keyifli, huzurlu ve mutlu bir haftaya açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. pek hoş ve keyif verici bir atmosfer...

    YanıtlaSil
  2. Etraf düzenliyken öyle , bir ara normal halimizi de koyayım :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın

    Eeee Handancığım tabii kilitleyeceğim kapımı,herkes sizin gibi değil ki hırlısı var hırsızı var :)

    Bir dahaki sefere sana veririm anahtarı arada bir havalandırırsın :)

    YanıtlaSil
  4. GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNNNNNN
    SPAGETTİ WESTERN KILIKLI, REJİM DÜŞMANI KADIN..
    neden böyle bir parti düzenleme gereği gördün...yiyen var..yiyemeyip bakıp bakıp midesi guruldayan var...ana!cocoş aslı gelmiş..hoşgeldin demeye gideyim ben ....açtımı ki blogunun kapılarını acep?ya ne güzel bir gün..çok mutluyum ben bugün...çok garip ya...neler oluyo bana?:))

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Aslı,bırak anahtarı biz bakarız canım :)

    Sana da günaydın Daisy, dilini ısır ,ne olduysa iyi olmuş, düşünmeye ne gerek var, keyfini çıkart .

    YanıtlaSil
  6. Evin çok aydınlık imiş yahu.. Hoşuma gitti benim.. Allah huzurlu yaşamayı nasip etsin Handan.

    YanıtlaSil
  7. Aslında evim kuzeye bakıyor, öyle çok aydınlık değil ama fazla ıvır zıvır sevmediğim için ferah duruyordur belki Ufuk. Buyur gel bekleriz seni, uzakta değilsin nasıl olsa :)

    YanıtlaSil
  8. Ama olmaz.. Sen benim is yerime gelcen once :). Bak burada uc tane blogger var hemde.. Yani 1. izmir blogger toplantısını yapıcaz..

    YanıtlaSil
  9. Hahaha... Dağıtırız biz sizin iş yerini...

    Benden duymuş olma Can çok güzel mangal yapar, siz toplanıp gelin bence :)

    YanıtlaSil