Bugün Ne Yaptın?

Şubat 07, 2006

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Pilav yaptim. yanina da belki su konserve fasulyelerden alicam, burdakiler fena degil...
    :-P

    YanıtlaSil
  2. dişçiye gittim... dişçiden geldim...

    YanıtlaSil
  3. kar vardı ist.da acayip
    dondum
    ve bu sağukta azmedip kurtlar vadisini izledim
    necati şaşmazın akıllara zarar oyuncuuluğunu bir kez daha takdir ettim :P
    bilumum yanlış kararlarla dolu günlerden işte bu da

    YanıtlaSil
  4. İşi bıraktım....
    Ama onlar beni bırakmıyor....
    Ama maaş da vermiyorlar...
    Ben, bugün komiktim...
    Sadece ,,, Komik

    YanıtlaSil
  5. Matematikten sinav oldum,ekonomiciyi dinledim,uyudum,telefonda konustum..Su anda isteyim..Sonra matematik odevi yapicam,sonra essay yazicam..Off off:)

    YanıtlaSil
  6. okullar açıldı. öğrencilerimi aydınlattım evime geldim. çok soğuk...

    YanıtlaSil
  7. Kahvaltıya Selma'ya gittim.Akşam 5'e kadar ordaydım.Habire yiyip içtik.Sonrada spora gittik.Şimdi de spordan geldim.İyi akşamlar.

    YanıtlaSil