Kar Keyfi

Şubat 04, 2006

Başlığı görüp de geçen haftalarda basamadığım fotoğraflarımı koyacağımı zannediyorsunuz ama yanılıyorsunuz . Efendim, hemen sıcak sıcak (soğuk soğuk mu deseydim ya da) kar fotoğrafları. İzmir'de de kar keyfi yapabiliyoruz nitekim. Sucuklu ekmekli hem de :)



Berişle keyfimize diyecek yok (Arka plandaki ağlayan ve bağıran çocuk seslerini almıyor iyi ki bu makinalar :)

Dikkaaatttt!!!







Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Hımm..Hakikaten başarılıymışsın atışlarda...:P

    YanıtlaSil
  2. sayenizde ben de evim de bilgisayarın başında
    kısa bir kar keyfi yaptım:))
    sucuklar da güzeldi
    canım çekti yav

    resimleri rötuşladım
    bi hinlik düşünüyom onlara ama aklıma gelmiyo ;)

    eceliyle ölen kedi cim

    YanıtlaSil
  3. Süper bi görüntü.Kar ve mangalda (ateşte)sucuklar.Afiyet olsun.İyi eğlenceler.Bol bol karın keyfini çıkartın.

    YanıtlaSil
  4. hayırlıııı işlerrrr handanımmmmm. keyfiniz bol olsun.dışarda kar olsun yuvanız sıcak olsunnnüzerine de afiyet olsunnn.

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Handan
    Sabah sabah canım sucuk ekmek istedi.Daha kahvaltıda yapmadım.Ama evde yapılan sizin orda yediğiniz gibi tat vermez ki :-((((((((((((

    YanıtlaSil
  6. hüh...ne açılmaz blogdur bu ya..saçımı başımı yoldum ...aman iyi..bende kahvaltıda yedim sucuk..bişi diyormuyum...ay nasıl iğne üstündeyim henden e kolaydan sebep...çok kalamicem şekerim...he bu arada çok kızcan haberlerim var sana...he he ..çatlada patla ...yeni bi blog açıcam..ama yayına biraz sonra girecek.zamanı var yani....denişik bi şi yapcam ama..sıkıldım formatımdan..formatımı yiyim ben:))))))..dans kursundan geldim az önce..bi göbek attım sorma..sende dans et biraz..sucuk ekmekler erisin...ni ho ho ho..ben gidim..yazıyo telefon..:P.iyi pazarlar henden..:)

    YanıtlaSil
  7. Ece, nasıl ispatı ama :)

    Bulursun sen bi hinlik kedicim, kendimi sana emanet ettim, bakalım ne olacak :)

    Emel, bu yaz geliyorsun artık, ilk iş olarak sucuk ekmek yapıyoruz. Boğazımdan geçmeyecek bu sucuklar valla.

    Sağol Selmacım, amiiinnn...

    Nilüfer, valla işin aslı çocukların ayağı ıslandı, "Bilgehaannn kar yenmez dedim sana!!!" , Ata bebek ağlamasın (7 aylık bebekimiz de vardı yanımızda) bilimum garip hareket yapıp onu susturalım derken biz de çok bişi anlamadık ama iyi ki şu fotoğraf makinaları var :)

    Daisy eh artık sen de hediye olarak eşine bi adsl al :))))

    YanıtlaSil
  8. En alttaki resmi çözemedim
    ne olaki

    YanıtlaSil
  9. Hallo.
    Ich mochte mit Ihrer Website metebilge.blogspot.com Links tauschen

    YanıtlaSil