İkilem

Şubat 25, 2006

Kendini odanın içine kapatmak dünyayı dışarda bırakman anlamına gelmez yalnızca.

Sen de dünyanın dışında kalırsın, anlasana...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNNN
    akşam aşure yedim ya..ağırlık çöktü..daha yeni uyandım..evet ..şu an bir odanın içindeyim...işe gitmedim hala...ho ho ho..dolmamı sarsam napsam..evde yaprak yok ama...
    ben bizim sokaktaki ağaca tırmancam şimdi.biraz yaprakları çıkmış.ne ağacı bilmiyom handan..ama dolma yapılır herhalde yapraklarından..
    AY HERKESLERE AÇILDI O AŞURE RESMİ..Bİ SEN Mİ GÖREMEDİN...SEN BİR ARA ISPANAKLI BÖREK RESMİDE AS...Bİ TEPSİ..ONUDA ALIP BLOGUMA ASMAZSAM BANADA DAİSY DEMESİNLER...ŞEY DESİNLER...ABDÜLREZZAK DESİNLER..GÜZEL NİK OLUR BAK..NEDEN BU NİKİ SEÇMEDİM Kİ BEN..
    EN Bİ JELİBON GÜN SENİN OLSUN..HADİ KAÇTIM BEN...DAHA ÇAY DEMLİCEM...Hİ Hİ

    YanıtlaSil
  2. :) Nasıl yorumcuların var senin ya.. Allah neşelerini artırsın.. Oda içinde bırakmazlar insanı..

    YanıtlaSil
  3. ya dışındasındır çemberin ya da içinde yer alacaksın

    YanıtlaSil
  4. Odam da gezilip gorulecek cok yer var. Bu hafta sonunu, Quick shot joystcikin altinda oyun cdlerinin hemen yanindaki buyuk cd'likte gecirmeyi dusunuyorum. Ama duzenlenmesi lazim biraz. Eloglunun odalari nasil bizimkiler nasil. Maddi tabi bazi seylerde. :P

    Kursad

    YanıtlaSil
  5. o, hayata(hayatın)neresinden(neresine) baktığına bağlıdır.

    YanıtlaSil
  6. Where did you find it? Interesting read »

    YanıtlaSil