Şubat 24, 2006


Yarışmanın birincisi soru işaretinin arkasında :)

Beriş canım henüz yemedim ama pek güzel gözüküyor, ellerine sağlık...

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Ellerine sağlık pek bi güzel olmuş.Benim içinde ye emi.

    YanıtlaSil
  2. ya ben hiç sevmem aşure..içinde yumşak yumşak şeyler oluyo.kayısı;ezik fasulye falan.ben fasulyeyi pilavın üstünde severim.
    sağol şekerim...ikram eder gibi fotoğraf ama ben bi tabak künefe reca edeyim..o yoksa kazandibide olur...ardından çay demleyiver..OLDU CANIM BAŞKA Bİ EMRİN dediğini duyar gibiyim..
    hımmmmm..sonrada boza aldırıver...mısır patlat..ben film cidisi getiririm...ay aman ben gidecektim hala...hadi iyi akşamlarrrrrrrrrrrr.

    YanıtlaSil
  3. çaldım aşureyi...ni ho ho

    YanıtlaSil
  4. Allah şahidim olsun resmi gördüm ve ağzım sulandı..
    Bu resmi gene bir başkasından gördüm senden aldığını söylüyordu..
    Onda görünce bişey olmadı da şimdi görünce ağzım sulandı valla..

    YanıtlaSil
  5. Emel canım,aşağıdaki yazıyı yazamadan yakalanmışım sana . Hızına erişemedim :)

    Valla yedim aşureyi, pek de güzel olmuş, Berişle annesinin ellerine sağlık.

    Daisy , al kullan canım :)

    Çağlar, hoşlanmıyorum ben böyle sözlerden, hele ki ucu arkadaş(lar)ıma dokunuyorsa, burası atışma alanı olmasın lütfen.

    YanıtlaSil
  6. Valla kim yaptıysa bu aşureyi ellerine sağlık.Nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  7. Handan ;
    Hangi atışmaktan bahsediyorsun ?

    Ben kesinlikle kimseyle atışmadım.. Böyle bir niyetim de yoktu..
    Sanırım sen şu cümleyi atışma olarak sandın :
    "Onda görünce bişey olmadı da şimdi görünce ağzım sulandı valla.. "

    Hayır yanlış sanmışsın.. Bu resmi o arkadaşta gördüğüm saatte canım çekmedi, sana birkaç saat sonra geldim ve görünce canım çekti..

    Yemin ederim kimseyle bir atışma sözkonusu değildi..

    YanıtlaSil