Köprü

Şubat 03, 2006


Nice köprüler vardı sessizce önüne serilen, hiç adımını atmadığın.
Hep başkalarından bekledin , günler geçti, keşke sen elini uzatsaydın.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. yıldız parkına mı gittin dolandın naptın kız bu karda kışta?
    ver elini tutayım..geç ne yana geçeceksen...
    seninde beşiktaş iskelesinde taraftarlarınla çok vukuatın var bakıyorum...en bi kral taraftarın olaraktan GÜNAYDINNNNNNNNNNNNN derim haşmetlim...
    dün gece nöbetçiydim henden..davul gibi kafam...çokkkk fena yorgunum bugün...

    YanıtlaSil
  2. HANDAN..CİM YOK...BLOGUNU KAPAMIŞ GALİBA..YA BİŞEYDEN HABERİM YOK..BANA Bİ HABER ET...

    YanıtlaSil
  3. eee adım atılsaydı keşkelere yer olmazdı hayatta....

    YanıtlaSil
  4. handfan abla blogundan okadar çok şey alıyorum ki kendime.daha dogrusu yazılarından....
    bazen huzur doluyor iim bazende çok şey alıyorum kendime....
    karyfiniz iin diyecek yok zatenn...

    sevgiyle kal
    BibiS

    YanıtlaSil