...

Şubat 27, 2006


Ne fark eder nerede olduğum?

Ben, ben olduktan sonra.







Yalnızca küçük bir damlayım

Zamanın ortasında.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. İYİ AKŞAMLAR HANDAN..BEN BİRAZDAN EVE GİDİCEM...RAPOR VERMEYE GELDİM SANA..:)))))

    KIZ O PORTAKALI NEREDE BULDUNDA FOTOĞRAFINI ÇEKTİN..NE GÜZEL DURUYO..AMA HİÇ SEVMEM..BEN ERİK ALAYIM ŞEKERİM..BİRAZDA TUZ OLSUN LÜTFEN..
    HADİ BEN KAÇTIM..SABAHA GÖRÜŞÜRÜZ İNŞALLAH..AMİN..:)

    YanıtlaSil
  2. harika fotograflar.. doğru demişsin nerde olduğumun bir önemi yok ben ben olduktan sonra...

    YanıtlaSil
  3. Portakallar bahçemden Daisy. Gerçi bu fotoğrafı çektikten sonra çocuklar tarafından yürütülmüşler. Zaten topu topu beş portakal vardı üzerinde.

    Teşekkür ederim Katre.

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflarına bayılıyorum handan
    ve bahçeni kıskanmaya başladım :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Vişne . Fotoğraf makinam çok güzel, bahçem de güzel, yoksa benim pek de etkim yok fotoğraflara :)

    YanıtlaSil