Uyandırma Servisi

Şubat 27, 2006

Bu şarkıyı galiba Ufuk'un verdiği bir linkten almıştım. Pek keyifli birşey. Pazartesi için birebir.

Daha ne diyeyim, bir zahmet şuraya tıklayıp, alın efendim.

Dans edebilenler etsin, edemeyenler parmaklarını oynatsın :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. raggle taggle dimek..
    daisyli bi şarkıda koy bakim bi ara..
    bak yüklüyorum şarkıyı..
    eğer oynatmazsa beni bu şarkı..gelirim cik cik konuşup kafanı şişirmeye..:))

    YanıtlaSil
  2. ALLAH ALLAHHHHHHH..
    ÇOK GÜZEL BİR MÜZİK YAAA..
    KOVBOY ÇİZMELERİMİDE GİYMİŞİM SABAHTAN..COUNTRY GİBİ BİŞEY BU DEĞİL Mİ?ÖYLE BİR HAVASI VAR?
    ÇOK TEŞEKKÜRLER CANIM..ARADA YAPIŞTIR BÖYLE ŞARKILAR..İLAÇ GİBİ GELDİ..

    YanıtlaSil
  3. ben şimdi hadiseyi dinliyorum..bu aralar bu şarkıya taktım..
    henden..ne dicem..bu yanda ki fotoğrafını kaldırma ...çok güzel duruyo..bazen başka bişeyler koyuyosun ya yan tarafa..şu sarışın olduğun fotoğrafıda koyabilirsin..monroe henden..
    bende sıkıldım o afişten..çok durdu..kendimimi assam napsam bloga..asarım bak kendimi..tı tı tı..:))))

    YanıtlaSil
  4. Beğendiğinize sevindim :)

    YanıtlaSil