Sevgilerle...

Şubat 14, 2006

Haydi herkes kendisinden sonra gelene bir şarkı hediye etsin...


BU da benden hepinize...

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Handaan söyle bakalım ne yaptın bu bloga acaba doğru yeremi geldim diye epey baktım ama doğru yermiş. ilk gelen benim öyleyse fever benim. Benden sonraki; sanaa Ferhat göçer den Aşkların en güzeli ni armağan ediyorum güle güle dinle sende yoksa benle irtibata geç ;)))

    YanıtlaSil
  2. Dur buldum..Hirsiz Polis dizisindeki sarki...Imkansiz ask..ben onu hediye ettim;)

    YanıtlaSil
  3. Ana ! Bu ne !

    Nice sevgililer gününe sevgilinle inşallah handancığım

    Pek şeker olmuş blogun ,dur bakayım kıskanç deyzim naapmış.

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Handan, sevgililer gününü kutluyor, sana ve benden sonraki arkadaşa 70 li yıllardan bir şarkı armağan ediyoum; Christian Adam'ın "Si tu savais combien je t'aime" (Seni ne çok sevdiğimi bilseydin), ne kadar da güzel gider Bugün'e dimi?
    Bu arada odanı yenilemişsin güle güle kulan:))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş blogun handan :)
    cıvıl cıvıl

    YanıtlaSil
  6. Benden sonraki ve bütün sevenler için :) You mean everthing to me..

    YanıtlaSil
  7. Blogun süper olmuş.Yorum yazıp göndermek için çok uğraştım ama olsun.SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN.Ben de Nihat Doğan'dan BİTANESİNDEN BİTANESİNE şarkısını hediye ediyorum.Blogu ziyaret eden herkezin SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLU OLSUN.

    YanıtlaSil
  8. Sayfa oldukça ilginç olmuş Handan.

    YanıtlaSil
  9. Şarkım Leman Sam'dan GÖNÜL...

    YanıtlaSil
  10. @nilüferce, teşekkürler şarkı için, tam zamanında gelmişim, bu şarkı süper.

    ben Kıraç-razıysan gel'i armağan ediyorum. bence en güzel aşk şarkılarından bir tanesi.

    YanıtlaSil
  11. allahhhhhhhhh..bana kıraç geldi..sağol ivriz..vallahi çok makbule geçti..bende şey diyim...rafet elromandan ''seni seviyorum'' diyeyim...
    kutlu ve mutlu olsun henden bayramımız..hi hi..

    YanıtlaSil
  12. ayol bu aslı gene bana laf atmış..ben kıskanç değilim aslı....ben çok kıskancım bi kere..:P

    YanıtlaSil
  13. Yani bu kadar olur Daiycim,bu bizim ilk flört ettiğimizde dinlediğimiz şarkı 10 sene diyim:P

    aman ben şarkı yazmamışım.

    Bugün neşeli olalım diye bir de dötüğümüz hediye paralarına ithafen alın size:


    Tridine tridin tridine...

    Bedava mı sandın

    Para verip aldım.

    Ha ha haaa

    Pek gizemli gevrekçi kadın ile çok kıskanç Daisy'nin arkadaşı antiromantik Aslı

    YanıtlaSil
  14. AYOL BU ASLI BENİ TAKİP EDİYO..BEN TIRSMAYA BAŞLADIM ARTIK BU COCOŞTAN...HENDEN BEN ŞEY YAPCAM BUGÜN..NE YAPCAKTIM..O AŞK VE GURURU FELAN YAPIŞTIRAYIM BLOGUMA DİYOM..AMAN BLOG DOLU GÖRÜNSÜN...SEVGİLİLER GÜNÜ İÇİN BİŞİ YAPMIŞ OLAYIM..YOKSA ODUN FALAN DİYCEKLER BANA..

    YanıtlaSil
  15. blogun pek güzel olmuş. sezen aksu keskin bıçak hoşçakalınnn

    YanıtlaSil
  16. ay şekerim..ben sabah söyledim zaten ona seni çok seviyom diye.AY HANDAN..HİÇBİŞİDEN MEMNUN KALMIYONUZ..HİÇ Bİ YAPTIĞIMI BEĞENMİYONUZ...HÜÜÜÜÜÜÜÜÜNGÜRRR..
    kız gelmedi aklıma yazcak bişiler..napim yaaaa..dua et senden çalmadım bişiler...alıp bi yazını ;kendi blogumada kopyalayabilirdim ...:)))

    YanıtlaSil
  17. blog pek bi güzel olmuş eline sağlık.
    benden sonrakine hediyem;
    cake - i'll survive olsun

    YanıtlaSil
  18. yav noolmuş buralara börtü böcük çiçek dolmuş
    tanju okan öyle sorhoşş olsaamkiiiii

    YanıtlaSil
  19. bu arada seninde sevgililer gününü kutlarım saol :)

    YanıtlaSil
  20. öyle sarhoş olsam ki düştü benim kısmetime şimdi..oldu sarhoşta oluruz....bende madonnadan true blue baby ı love you diyorum...şimdi aslı gelir benim ardımdan yine..:))))))
    handan iyi akşamlar şekerim..romentik bir akşam dilerim sana..çık mutfaktanda saçına başına şekil ver..kocan gelir şimdi..:))))))

    YanıtlaSil
  21. ayh ben nereye geldim böyle:=))
    valla birden sasirdim. sanirim bu 14 subat kiyafeti oluyor.
    hepimize hayirli olsun:=)

    sima...

    YanıtlaSil
  22. çok şirin olan bu görüntü pek de yakışmış bloga :)
    Sezen aksu 'dan beni unutma gelsin!! ne o unutsun ne de seven herkes sevdiğini söylemeyi..sıradaki sendeyiz:)
    sevgiyle ve hoşça kalın ahali...

    YanıtlaSil
  23. Herkesin tekrar sevgililer gününü kutluyorum. Sevdiklerimizle birlikte, sevgimizi sakınmadan, saklamadan, doya doya yaşayalım.

    Bloğumun basma elbiseli haliyle ilgili güzel yorumlarınıza teşekkür ederim. Bu geceyarısı itibariyle eski haline dönecek gerçi, ben yapamam okadar süslü püslü, sadece bugün için esprili olsun istedim .

    Ah, bugünkü oyun Berişin fikriydi aslında. Gelgelelim kendisi bir türlü sayfamı açamadı , onun telefondan verdiği talimatlara uyarak Kayahan'ın bir şarkısını diyecektim ama unuttum ben o şarkı hangisiydi. "Seni Seviyorum" olsun en iyisi...

    YanıtlaSil
  24. süper yazılar...
    süper site...
    Okumaktan ve uğramaktan çok keyif alıyorum...
    Yüreğiniz elem keder görmesin...

    YanıtlaSil
  25. bu arada benden sonrakine şarkım:
    İLhan Şeşen-Sarılınca Sana...

    YanıtlaSil