Sadece

Şubat 05, 2006


Etrafına bir bak...

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. "uzaklarda doğan bir güneş var" diyorsun demek..:) haklısın..

    YanıtlaSil
  2. Bakamıyorum....
    Gözlerim kamaştı onun güzelliğinden...
    Sadece, dokunuyorum artık.
    Bakamıyorum...

    YanıtlaSil
  3. Ben bol bol yağmur görüyorum.

    YanıtlaSil
  4. etrafıma baktığımda bizden iyisi yok diyorum. kendi kendime kaldığımda böyle değil.

    bu ne yaman çelişki anne

    YanıtlaSil
  5. teminden beri bakıyorum..hatta iki kez bloguna girdim..açılmıyo bu resim..bakamıyom şekerim..ağırlaştı sayfan..azalt şu resimleri..ay ben cime fotoğrafımı yollicektim..potoshopta üçümüzü aynı yere mi koycakmış napcakmış..garanti beni kötü bi yere koyar fotoğrafta..hanki artiz fotomu yollasam ki..:P

    YanıtlaSil
  6. şimdi gördüm fotoğrafı..sanırım kader..
    belkide şu anda görmem gerekiyordu..
    doğar batar..
    doğar batar...
    biride sormaz şuna..derdin ne senin diye...ben yapsam dert olur herkese...

    YanıtlaSil