Kuşlar Vardır

Şubat 15, 2006



Kuşlar vardır, cana benzer havalarda;
Soğuksa kar, baharsa yaprak;
Bir başına büyür toprakta ömrümüz,
Güneşle yeşil elleriyle çıplak;

- Uslu ayaklarla başlamış yolculuk -
Yürünmez öyle, bazen durulur,
Ve iner erenler katına yorgunluk;
Kapanır sukun üzre kitaplar.

Nefeslerle sürüp giden yaşamamız
Bir su kenarına gelir durur;
Ekmekten, şaraptan öte nimetler vardır;
Yürünmez öyle hep, bazen susulur.

CAN YÜCEL

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. merhaba güzeller güzeli..
    ben işe gelmeyecektim bugün.sıkıldım evde..seyahat istiyor canım galiba..şöyle havalar bi ısınsa hemen gemlik seyahati yapıcam.çok özledim oraları.
    fotoğrafı sen mi çektin kız?beklenir senden böyle güzel fotoğraflar..valla ara güler fotosu koysan senin sanarım ben..ama kuşlardan uzak dur bakim..özellikle hapşıran kuşlardan..
    aman napalım şekerim..ben romantik bişey değilim zaten biliyosun..boşver sende.seneye canny eniştemle çocukları bana bırakır sinemaya gidersiniz..belki istanbula tayininiz çıkar kız belli mi olur?ne güzel olurdu öyle bişey olsaydı...dur ben genel kurmaya bi mail atayım...buraya yollasınlar sizi...ya da sen bana izmirden dükkan bul hastane civarında..olmadı ben gelirim...taktım yani..illa ki aynı şeerde oturcam seninle..:))))

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraf harika .Şiirlede çok uyumlu olmuş

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim arkadaşlar.

    Evet fotoğrafı ben çektim Daisy.

    Şiiri görünce işte bu fotoğrafın şiiri dedim Nilüfer.

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten güzel olmuşşşş...

    YanıtlaSil
  5. ben sana kuşlara yaklaşma demedim mi?:)))))))
    sabah beri doktorlardayım şekerim..yeni bi yazı ve dekor belki yarın olur...bağırma bana henden..elim ayağım karışıyo birbirine..hangi bloguma ne yazacağımı şaşırıyorum..

    YanıtlaSil
  6. sanki yazdıklarımı beğencekte...iç açıcı bişi yaz diyo bana...hiç bişiden memnun kalmıyosun ki sen...depresif mızmız henden...senide kendime benzettim sonunda..sen halbüsem hayat dolu idin daisyden önce..iyi bakarız değişik bi konu...:)))))
    not:şekerli akşamlarrrrrrrr..ben eve gidiyom..

    YanıtlaSil