Ne Tuhaf

Şubat 08, 2006

Mesela basit bir "Nerdesin sen?" sorusu ,zaman zaman kızdırıyor insanı hesap sormanın kabalığında, zaman zaman mutlu ediyor merak edilmenin sıcaklığında.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. uslub... nasil söylendigine bagli bence. eger hesap sorar gibi, nerdesin sen yerine, seni özledim denirse bu insani kizdirmaz sevindirir. sonucta arkadaslik dostluk icten gelmeli, zorlama beklenti olmamali..sima

    YanıtlaSil
  2. ben bu daisy'i sığdıramadım ikimizin arasına :))
    bi de flu bi fotoğraf göndermiş

    YanıtlaSil
  3. doğru, mesela annem bana nerdesin diye sorsa sinir olurum içten içe. ama görüşemediğim bir arkadaşım sorsa seve seve yanıtlarım ve memnun olurum.

    YanıtlaSil
  4. ÇOK BİLİYON SEN..AMAN İKİ LAF ETMEYE GELDİM HANDANLA..GÖZÜM KAYDI YAN TARAFA...SENSİN FLU CİM.YAPAMIYORUM DEMİYORDA BENİM RESMİME MANA BULUYO..ŞUNA BAK....KİMSEYEDE YARANAMIYORUM YAAA.
    HANDAN BEN BİZİM ORADA BAŞKA YORUMLARI OKUMUYORUM AMA SENİN VİLLADA DEKORASYONDAN DOLAYI GÖRÜYORUM BAŞKA YORUMLARI..KAN ÇIKACAK HE...
    şekerim iyi akşamlar diliyorum..yarın görüşürüz...öptüm gülen gözlerinden canımcım..:)

    YanıtlaSil
  5. nerdeydin
    burda
    ama
    görmedin
    hiç
    bi
    zaman
    görmedin
    görmezden
    geldin
    v.s.

    YanıtlaSil