Alıntı

Şubat 12, 2006

Buradaki yazılar, fotoğraflar, şiirler altında başka kişilerin adı yoksa benim yazdıklarım, çektiklerimdir. Kimin olduğunu bilmediğim alıntıları bile muhakkak belirtirim. Benim yazdıklarımı alıp bloglarınızda yayımlamanız hoşuma gider ama lütfen altına ismimi yazın, ünlü bir yazar falan olmasam da bu kadar saygıyı hak ettiğimi düşünüyorum.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. siz blogcular bu kadar yazıyı yazmaya nerden vakit buluyorsunuz? libya da çalışan sevgilimle haberleşebilmek için yakın zaman önce internete bağlandım, sadece akşamları nete girdiğim halde ailem isyan etti yüzünü göremiyoruz diye. netteki arkadaslarıma vakit bile ayıramıyorum zaten, en azından yakınımdaki görüşebileceklerim küsmesinler. o da tatilde olduğum halde, baska işim gücüm yok yani. nasıl dengeleyeceğimi şaşırdım. bakalım tatil bitince ne olacak? size helal olsun ve kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. O sıkıntı maalesef çok yaygın.
    En azından bir link verse alıntının başına o bile bir emeğe saygıdır...

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Handan

    Bu problem bende de var,kopyalamaya karşı bir program mı koysak ?

    YanıtlaSil
  4. aslı demişki: Bu problem bende de var,kopyalamaya karşı bir program mı koysak ?

    zuper derki: İstediğin kadar program koy, Türk insanı bi yolunu bulur ordan da kopyalar.. mesela ben yapıyorum öyle arada :)

    hayatıyakalamakzor.. hakkaten ya hayatı yakalamak zor..

    handan'a: Zuper gidiyor pazartesi günü.. biter mi bu şafak :(
    Sen bilirsin, Elazığ ile ilgili bi türkü var mı? Repertuarımız genişlesin maksat :P

    YanıtlaSil
  5. yazı-fotoğraf falan ellemedim ama linkini kullandım handan. Ama belirttim walla "handan" diye :)

    YanıtlaSil
  6. Hayatı yakalamak zor,hayatı dengelemek emek istiyor.

    Hasan , nasıl yapabiliyorlar böyle birşey anlayamıyorum gerçekten.

    Aslı, bizim yapacak birşeyimiz yok, alan aldıktan sonra, oturur yazar yeniden .

    Züper herkes senin gibi alsa keşke. Bu arada bitince bitiyor , merak etme. Bak Elazığ'ı da göreceksin :) Ya, o birşey değil de döndüğünde, ben askerdeyken diye başlarsın sen şimdi, hayır kısa da değil, kaç yıl anlatırsın Allah bilir...

    Aaa, Bilal gelmiş. Uyandın mı sen tatil uykusundan?

    YanıtlaSil