Mola

Şubat 07, 2006

Şimdi buradasın, bu yazıyı okuyorsun ya, mola ver bir dakika. Derin bir nefes al... Al hadi... (Bırakabilirsin nefesini kedi)
Şimdi gülümse. Mızıkçılık yok gülümse.
Bir derin nefes daha...

Ohhhh....

Günaydın.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Güünaaydııın...Yüzünden gülümseme hiç eksik olmasıııın.

    YanıtlaSil
  2. bu kedi benim tanıdığım bi kedi mi?nefes mi alamıyormuş?nolmuş astım mı olmuş?beter olsun..ne diyon handan?aman zaten tepemdeler gene..anlamadım hiç bişey..

    YanıtlaSil
  3. sat gitsinnn
    sat gitsinnn
    sat anasını satttt
    sat gitsinnn
    yak gitsinnn
    yak gitsinnnn
    yak çırasını yakkkkk
    yak gitsinnnn
    nırınım dırıdım tırınımmmmm
    yandannnn
    olmadı baştannnn
    kar yağıyor tepeme
    bıktım kardannnnn
    aman handannnn
    canım handan
    bir ah etsem karşıki dağlar yıkılır
    rihtere göre 3.5 şiddetiynen.
    gerçi o şiddetle yıkılmaz
    hoppala yarim yaz geldi
    çarşıya kiraz geldi
    yaptım bir okka makyaj
    o da bana az geldiiiiiiiiiiii
    yedi daisy kafayı
    sana verdim sırayı
    hadi sende ye handan
    bak kalmicek hiç tasan..
    akrostiş yapasım var şimdi..ama sonra yaparım..şimdi çay içicem..

    YanıtlaSil
  4. handancım..durumlar bildiğin gibi değil dicem..yalan olcak..sende bilirsin...tıngırdamalar başladı blök yüzünden..adsl alalım dersem ;büyük ihtimalle beni adsl kutusuna koyu;toprağa veriri..çok kötüyümmmmm çokkkkkk..benimde başıma geldi ya böleler..nerelerden atçam kendimi bilemiyommmmmmm...:(

    YanıtlaSil
  5. dere geliyor dere
    yalele yalele demiş ünlü bi filozoptirik
    ...ayrıca bir diğeri( ancak adını hatırlayamıyorum...)
    çadırımın üstüne şapırt dedi damladı...allah caaaanımı almadı almadı demiş..
    sen benim bloglardan kediden yardım isteyeceğine;bence git bi psikiyatrist bul..çünkü yakında ihtiyacın olcek...çünkü ben sık sık gelip şarkı söylicem senin blogda...çünkü kar yağıyo tepeme..hem çünkü canım sucuk istedi...hem zaten çünkü AMANNNNNNNN ALLAH...YANDANNNN.60-70-80-90-100..OLDU MU HENDEN?
    YOK CANIM..OLMADI BAŞTAN....
    kız ben bu cime fotoğrafımı yolladım..üçümüzü aynı yere koycekmiş fotoğrafta potoşopla..ya sen bi ilgilen..ben pek giremiyom msnye..beceremez şimdi bu..komik şeyler yapmasın bu komik kedi......amannnnnnnnnnnnn yallah daisy yallahhhhhhhhhhhhhhh..oy farfara farfara..heyheyler geliyo handana..parmaklarım koptu..ağzım dilim kurudu..kız sana yalvara yalvara..yok böle olmadı..kıza sana yorum yaza yaza..YAZ GELSİN ARTIK BEEEEEEEEEEEEEEEE.

    YanıtlaSil
  6. kimse bişey istemiyoda;biz mi çok şey istiyoruz acaba?bi ara tartışalım bu konuyu..ay ütüleyecek bişide yok tükkanda..seni ütülüyom sabah beri...reçeteleri düzenliyorum bende..benide biri düzenlese..ne küsel olurdu....keremcemi dinliyorum şimdi..NERELERE GİDEYİMMMMMMMMMMMMMMMM.SEN YANIMDA OLMAYINCAAAAAAA......NIRINIM NIRINIMMMMM..
    handan ben blogspota taşıncam..hem yerimide bilmezler..anlarsın yaaaa...ama senden bazı teknik yardımlar almam gerek ileride..bi kaç gün sonra başına ekşicem..ona göre..komşi olcaz kız..sosyeteye gircem bende...bizim mahalle kabak tadı verdi artık...şöle bi avrupa birliğine giresim var...yakında kokteyl yaparım aile arası..aile dediğim sen cim aslı işte bi kaç biri..başka yok..AYYYYYYYYY GELİYOLAR GENE HANDANNNNNNNNNN...AY AY AY..BAYILCAM ..HALA KAR YAĞIYO YAAAAAAAA

    YanıtlaSil
  7. AY ÇOK HELECANLIYIM HANDAN..SANKİ Bİ FAYDASI VAR BANA..Nİ HO HO HO...ŞABLONLAR ÇOK KARIŞIK BE YA...BLOGCU.COMUN ŞABLONU GİBİ DEEL SANKİ..ÇARŞAMBA PAZARI GİBİ BURANIN ŞABLONLARI..BEN Bİ ŞABLON HIRSIZLIĞINA BAŞLİM..AMA BAK..DEDİYDİ DERSİN..HE YOK BİŞİ DEMİCEM..AMAN NE DİCEM YAAAAA..HE BLOG AÇÇAMDA NOLCAK..Bİ ARABA REÇETE BANA BAKIYO BURADA...BLOGMU KURTARCAK BENİ..
    AMA DUR BAK..ÇOK HELECANLIYIM HENDEN..Hİ Hİ Hİ...BİLİYODUM ZATİ BANA YARDIM ETÇENİ...CANIM BENİM...

    YanıtlaSil
  8. merhaba handan,

    ne ariyorsun ne soruyorsun, kac tane yorum yazdim bir cevap bile vermedin..tamam isin cok anladikta insan bir merhaba der..
    en son hic yorum yapmamisim diye darildim yazmistin...birsey anladimsa arap olayim...

    sima

    YanıtlaSil
  9. Valla çok iyi geldi :-)))

    YanıtlaSil
  10. mektubunu daha yeni aldım
    ben derim ki almayın bu daisy
    sizin oraya valla ortalığı karıştırır
    sana daha yakın olmak için oralara geliyodur o, senin için üzülüyorum henden ben bloğu onun yüsünden kapadıydım
    Bir Kedi

    YanıtlaSil