Denge

Şubat 28, 2006

Ayakkabılarımı bağlayıp çıkıyorum ya evden, yolda giderken çözülüyor ya bir tanesi, eğilip onu bağlıyorum ya, işte öyle yürümeye devam edemediğimi farkettim. Kesin diğerini de çözüp bağlıyorum iki adım attıktan sonra. Aksi halde biri sıkı biri bol rahatsız ediyor beni.

Durum çok mu vahim doktor ?

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. GÜNAYDINNNNNNNNN benim takıntılı, bitanesi arkidişimmmm..
    yaştandır yaştan..
    ondan takıntılısındır sen..
    ileride ayakkabılarını sokağın ortasında çıkarıp yürümeye başlarsın...
    kazara ayağından çıkmadan ben çıkarayım bari dersin...
    yaş ilerliyo yaaaa.
    çok yaşlısın ya sen..
    deli ya..neydi o dün yazdığın yorum öyle...
    BELLİ Bİ YAŞTAN SONRA ZORMUŞ EFENİM DÜZGÜN, GÜZEL ÇIKILAN FOTOĞRAF BULMAK gibi bişeyler demişin...
    dönde aynaya bak handan...
    iki kulak,bir burun,ceylan gibi gözlerin varrrrrr
    inci gibi dişlerin,birde kulaklarımı sağır eden bir kahkahan var..
    aman birde uzun bir boyun var...
    git git bitmiyorsun yani...
    bak bana...saçlarım hala bi şekle girmedi...fazla strestenmidir nedir jöleyle bile indiremiyorum elektiriklenmiş saçlarımı..benim hiç gıkım çıkıyo mu?
    gık deme henden..
    ben bugün cinema salonumda oturucam..daisyi hiç göresim yok bugün..gıcık olmaya başladım yine yellow denen daisye...ben ayşem nikiyle yeni bi blog açacam...tamam ya ne bağırıyosun yaaa.vurma yaaaaaa..:))))

    YanıtlaSil
  2. benim gibi askeri bot giyen biri
    sadece yarısına kadar olan kısmı deliklerinden geçiriyorum bağcıkların yukarı kadar olan kısmıda 2 tur atıp öyle bağlıyorum yani üşengeçliğin alası
    aha
    asıl ayrıntı burda o bağcıklardan biri çözülürse düşün
    up uzun bi baacık sağa sola savruluyor
    kırbaç gibin
    sonra tam senin dediğin gibi o baacııı bağlamak için duruyorum
    illaki ötekinin ayarında bağlamıyorum ya gevşek yada sıkı
    ama sallamıyorum
    biri birinden farklı olsun bi süre

    YanıtlaSil
  3. Daha vahim durumda olanların daha vahim hallerini de görmüşlüğüm vardır:)
    Halleri kolay değil onlarla hemhal olmak da hiç kolay değildir...
    :)
    Ama çok yakınım olan ve takıntılarını artık fıkralaştırdığımız biri:
    inan bana ben daha zor durumdayım demişti...
    Rabbim sizi de başka herhangi birini de obsesif eylemesin..

    YanıtlaSil
  4. biri bol, biri sıkı olduğu için rahat etmek maksadıyla yapıyorsan bu takıntı sayılmaz.
    gereği olmadığı halde yapılan bir şeyse bu takıntıdır. hastalık boyutuna ulaşmamasına dikkat etmek gerekir. adı: obsesif- kompulsif bozukluk.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    e-mail adresinizi göremediğim için...size,buradan yazmak zorunda kaldım...
    sizi arkadaş listeme ekleyeli uzun zaman oldu... evet deyip eklediğiniz için teşekkür ederim...
    size link açmama rağmen sizin sayfanızda linkimi göremedim...
    paylaşım ve destek olma konusunda kendi adıma birşeyler yaptığıma inanıyorum...
    size başarı ve dostlarınızla güzel paylaşımlar diliyorum...

    Frekans

    YanıtlaSil
  6. Günaydın Daisy :)

    Joe, inan deniyorum yürümeyi ama, ı ıh olmuyor, bot bile olsa çözüp bağlamam gerek :)

    M Yılmaz, sanırım durumum o kadar vahim değil .

    İvriz, sağol içime su serptin, kesinlikle biri bol biri sıkı olduğu için :)

    Frekans, açıkçası link listem aldı başını gitti, ben de yetişemiyorum artık ona. Blogcudaki arkadaş listemden gelip, yazdıklarımı okuyup, bana yorum yapanları eklemeye çalışıyorum mümkün olduğunca ama gelmeyenleri eklemek aklıma gelmiyor. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. evet obsesyon, obsesif kompulsif bozukluk.
    neyse boşver takma normal hayatını etkilemiyorsa sorun değil
    kimileri durmadan ellerini yıkarlar
    bıkmadan ama gerekli gereksiz habire.

    YanıtlaSil