Neden Blog Yazıyoruz?

Şubat 15, 2006

Papazın biri golf oynamayı çok seviyormuş. Bir pazar günü havayı golf oynamak için çok müsait görünce hastayım diyerek kiliseden kaçıp golf oynamaya gitmiş. Bunu fark eden meleklerden biri Tanrı'ya gitmiş "Tanrım , üstelik de bir papaz böyle davranıyor, bir şey yapmayacak mısın?" diye sormuş. Tanrı evet anlamında başını sallamış. O gün papaz akşama kadar golf oynamış. Harika atışlar yapmış, rekor kırmış. Akşam yeniden Tanrının yanına giden melek "Tanrım hani birşeyler yapacaktın? Yalan söylemesinin karşılığında bu kadar mükemmel bir gün geçirdi, nerede bunun cezası anlayamadım ben" demiş. Tanrı sakince ona bakmış "Evet çok güzel bir gün geçirdi ama düşünsene, kimseye anlatamayacak..."


Fıkra anlatmayı hiç beceremem idare ediverin artık .

Bu arada bloğumun açılışının 9. ayını yurtta ve KKTC de büyük bir törenle kutlamayı düşünüyordum ama birinci senenin dolmasını bekleyeyim dedim , tabi tebrikleri alabilirim yine de :)

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. 9. ayiniz kutlu olsun:)
    bana fikradan cok dusundurucu bir hikaye gibi geldi sanki..;)

    YanıtlaSil
  2. Dogru gercekten, aslinda hepimiz yaptigimz atislari anlatmak icin blog yaziyoruz sanki.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada ben nasil bir cumle yazmisim oyle ya??:-P

    YanıtlaSil
  4. Nice nice nice 9 aylaraaaaaaaa

    (bunu istediğin melodide söyleyerek 3 kere tekrarla)

    Benim kaç ayım oldu yahu dur bakayım...

    vay canına benimde 8 olmuş.

    Neyse neden blog yazdığımı ben uzun bir yazı ile anlatmıştım sen iyi özetlemişsin. :)

    Günaydın bu arada.

    YanıtlaSil
  5. ni ho ho ho..9.ay he..artık 40 uçurmaya beraber çıkarız ..ben çeyrek altın takarım senin bloga..
    not:günaydın

    YanıtlaSil
  6. 1. yaşınızı şimdiden kutlarım,
    ama o zaman da yorum sayısı 1 azalacak ama neyse :D

    YanıtlaSil
  7. handan düsünebiliyormusun bu kadar zamanda bebekler doguyor:=) o halde söyle diyeyim. iyiki dogdun handaaaannn...

    zima

    YanıtlaSil
  8. Ahaha.. Sevdim bunu ben.. Kopirayt verirsen anlatırım gerektiinde..

    YanıtlaSil