Yaşam İzleri

Şubat 17, 2006


Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Bir de benim resmimi koysaydın..

    Ben yaşamıyor muyum yani?
    Benim izim yok mu ?

    YanıtlaSil
  2. O RÜZGARDA KURUDUĞUNU HAYAL ETTİĞİM ÇAMAŞIRLI BAHÇEYE VURULUM BEN

    Aman niye bağırıyorsam.Sorma Handan haftaya yokum,bir telaş var sorma.

    Şimdi orada vaktim olmaz belki diye arkadaşları dolanıyorum.

    Kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
  3. Çağlar bana gerek kalmamış sen izini bırakmışsın işte. Biliyorsun herkes kendi izini kendi bırakır :)

    Aslı, ben de vurgunum bahçeme, burada geçici süre için durduğumu düşününce üzülüyorum. Yaza gelirseniz beraber bahçe keyfi yaparız artık.

    Sana gelecek hafta için kolay gelsin canım, biz boş bırakmayız bloğunu merak etme .

    YanıtlaSil
  4. Geçici mi?Niçin ?

    Yaza hemen İzmir yollarına çıkmak istiyorum,Kerem'le bu bahçede bize gevrekli bir kahvaltı hazırlarsın değil mi?

    YanıtlaSil
  5. Kerem'i evin karşısındaki çocuk parkından alabilirsek yaparız kahvaltımızı :)

    YanıtlaSil
  6. Yapma yaaa,sizin bahçe herkesi baştan çıkarıyor demek ki.Ya şu geçici meselesi canımı sıktı,İzmir'den mi taşınıyorsunuz yoksa sadece evden mi?Hay Allah taşınıyorsan eğer ,sadece İstanbul ve civarı kabulümüzdür bu böyle biline :)

    YanıtlaSil
  7. Himmm. Ne güzel de kolaj yaparmış benim ablam:)

    Kürşad

    YanıtlaSil