Huzur

Şubat 17, 2006


Bırak rüzgâra tüm sıkıntını, essin götürsün...

Bırak gözyaşlarına korkularını, aksın götürsün...

Bırak dalgalara kıskançlıkları, çarpsın götürsün...

Bırak bir çocuk eline ellerini, çeksin götürsün...

Bırak hayata kendini, sarsın götürsün...

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Bu bizim oraların denizi di mi Handan

    Günaydın

    Sorma ,dün Daisy benden fotolarını çekmemi istedi,nasıl yapacaksam,inadına da dün hiç görmdim zaten

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraf başlıktaki huzur kelimesiyle bütünleşmiş.

    Senin fotoğraf = Huzur

    Sabah sabah içim açıldı

    YanıtlaSil
  3. essin;aksın;çarpsın;çeksin;sarsın ...
    çok yüz vermemek gerek hayata...bence otursun oturduğu yerde..
    benim çok canım isterse eserim;akarım;çarparım;çekerim;sararım;elimin tersiylede patlatırım...

    kestirdin mi saçlarını?ben sabahtan beri ssk yollarındaydım..sen saç kestiriyosun;bende yandan yemiş memur eczacılarla ömür törpülüyorum..bırakcam ben artık bu işleri..evimin kadını olmak istiyorum yaaaaaaaaaaa...istemiyom ben artık ssk kadını olmak..

    YanıtlaSil
  4. Aslı, Antalya'da çekmiştim fotoğrafı.

    Nilüfer teşekkür ederim. Bugün yarın bir fotoğraf sergisi hazırlayacağım blogda, birinciyi seçeceğiz hep birlikte :)

    Cinemascot, cevaplar postakutunda...

    YanıtlaSil
  5. sizin oralarin denizi neresi?...
    nasil guzel fotografci olunur?...

    YanıtlaSil
  6. Eiollemito, bizim oralar İzmir oluyor, ama fotoğraf Antalya'da bir dereye ait.

    Güzel fotoğrafçı nasıl olunur bilmiyorum doğrusu, benim fotoğraf makinam çok güzel, bir de severim fotoğraf çekmeyi.

    YanıtlaSil