Haydi

Şubat 09, 2006

Hep beraber ıssız bir adaya gidiyoruz. Herkes üç eşya alsın gelsin...

Benimkiler:

Walkman(Tabi bilimum cd, yiyecek değilim ya walkmani ),
Defter(Kalemsiz bişiye yaramaz),
Çakı (Hani açınca içinde yok yok olanlardan)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. helikopter
    helikopter yakıtı (sıkılırsam diye)
    bir de sevgilim çünkü onunda yanında alacağı üç şey olacak o yüzden biz ıssız adada çok şanslı olacağız :)(:

    YanıtlaSil
  2. Havlumu,bikinimi ve güneş yağımı alayım.:P

    Ya da cımbızımı,aynamı, ve buzlu kolamı :P
    Y aaa tamam tamam,kitap,mp3çalar ve sevgilim olsun(Eşim yani yanlış anlama olmasın burada,ne yani eşim sevgilim değil mi?)Sevgilim yiyecek toplasın,barınak yapsın,beni yüzerken köpek balıklarından korusun.:P

    Offf ciddi olamıyorum Handan ben bugün.

    Mucizevi bir şekilde internet bağlantısı olan,pili hiç bitmeyen laptopum,envai çeşit bozulmayan yiyecek ve içecek içeren bir sandığım,ve beni bir hafta sonra almaya gelecek tur şirketi ile sözleşmem olsun yanımda.

    Mümkünse ada haşereden temizlenmiş olsun ve ben o adaya yılın en iyi zamanında düşeyim.

    Ohhh ne ala.

    YanıtlaSil
  3. MAdem ıssız bir adaya gidiyoruz hiç bir şey almam...
    Yok, illaki de alacaksın diye ısrar ederlese...
    1-Sevgilim...
    2-Sevgilim...
    3-Sevgilim...
    ..... Nereden aklıma getirdin şimdi bu ıssız ada hayalini ya....

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar, üç EŞYA dedim ,sevgililerimiz tabii ki yanımızda olacak (Aslı canım ben de kocam demektense sevgilim demeyi tercih ediyorum, evlenince sevgilimiz olmuyor mu yani değil mi? )ama onlar eşya değil malumunuz :))))

    Bu arada, Hasan, anlamadık zannetme , ayıp değil mi üç kişiyi bir arada idare etmek. Tı tı tı...

    YanıtlaSil
  5. hem çok zor hem de kolay bir soru sanki hiç düşünmemiştim cevabımın ne olacağını.

    Hıımmmm...isviçre çakısında hemfikirim.
    Sonraaa...en kalın botlarımı alırım.
    Veee...kocaman şişe, olmadı damacana içme suyu alırım.

    Üüfff...zorlandım ben.

    YanıtlaSil
  6. ultra lüküs bir gemi alırım yanıma..başka bi şi istemem..çok tok gözlüyüm ben..
    not:günaydın
    öteki not:şımardım işte..napcan şimdi..
    imza:ayşe

    YanıtlaSil
  7. sevgili dediğin de handan eşya gibi olmalı bence :)(:

    YanıtlaSil
  8. Wabun, sorması kolaydı da ben de cevabı ararken çok zorlandım. Hayır walkman dedim cd dedim, piller bitince ne yapacağım onu ben, değil mi?

    Daisy, tok gözlülüğün öldürecek beni :)

    Derin İz, bu açıdan bakınca haklısın tabi: Yastık olur, kum torbası olur, uzaktan kumanda olur :)

    YanıtlaSil
  9. bak ne kadar çok amaçlı :)(:
    böyle düşünüyorum hihihi ben de

    YanıtlaSil
  10. Scrabble,monopoly ve okey takımı canımız sıkılmasın dimi ya.

    YanıtlaSil
  11. Beriş beni döveceksin biliyorum ama sen onlar yerine bebek bezi,mama ve su ısıtıcıyı al bence , ha ha ha...(Bir müddet yazamazsam anlayın Beriş beni vurdu :)

    YanıtlaSil
  12. ölme kız..bayıl sadece..
    he birde kıskançlığım var di mi?o da bayıltıyo di mi seni?aslının blogunu kıskanıyom şimdilerde..ne güzel yapmış..kalpli felan..bende yapcam öyle şeyler..bak görürsün..

    YanıtlaSil
  13. Bende; mangalımı,sucuğumu bir de ekmeğimi alıp geliyoruuuum adaya:))) Bensiz olur mu? dimi ama....

    YanıtlaSil
  14. Emel canım, senin getirdiklerine herkes dadanır, bol bol getir arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  15. kalemsiz ee tabi yanında da deftersiz yapamam ben
    en önemli ihtiyacım sudur birde....
    olmaz 3 şeydir bunlar benim için.
    BibiS

    YanıtlaSil
  16. ufak bi ayrıntı
    üzerimizdeki elbiseleri eşyadan sayacak olursak 3 eşya hakkını doldurmuş oluruz
    o zaman ben bir adet bermuda şort askeri postal (nedenini sormayın) ve bir uydu telefonu

    YanıtlaSil