Açık Hava Çok İyi Geldi

Mart 15, 2020

Pazara giderken sokaktaki bahar koridorundan geçince (ilk fotoğraf) dönüşte koruya gitmeye karar verdim.

Pazar arabasını kapıya bırakıp,  fotoğraf makinamı kapıp çıktım hemen.

Hava buz gibiydi,  ara ara yağmur atıştırıyordu umursamadım. Soğuk havayı içime çekip başıboş dolaştım ağaçların arasında. Hatta birisinin altında bank bulup oturdum, dökülen yaprakları izledim.

Size de toplayıp getirdim biraz.

Bu sefer şarkı değil film sakladım fotoğraflara. Bu sene film festivali de ertelendi, evde kendi festivalinizi yaparken fikir verir belki. Sevdiğiniz bir fotoğrafa tıklayın bakalım size hangi film çıkacak :)

















Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. "Bahar koridoru" - asıl ben bu tamlamada takıldım, çok güzel...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de tam bahar koridoru gibi Ceren :)

      Sil
  2. Harika görseller elinize gönlünüze saglık kardeşim

    YanıtlaSil
  3. Petrunia çıktı bana günaydın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemediysen kesin tavsiye ediyorum Burcu, eminim çok seversin.

      Sil
    2. çok seversin diyorsan tamamdır izleyeceğim :)

      Sil
  4. Çok güzel fotoğraflar. Yaz gelsin artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur önce bir baharı yaşayalım Beyda :)

      Sil
    2. Bahar bizim burada kış gibi olunca yazı istiyoruz. Çünkü yaz da bahar gibi oluyor. Eskişehir çok sıcak olamıyor maalesef:(

      Sil
    3. Anladım :) Burası da şu an buz gibi, neyse ki güneş var. Ben güneşli soğuk günleri yazdan dshs çok seviyor olabilirim :)

      Sil
  5. Fotoğraflar çok güzel, ellerine sağlık. Filmleri hafta sonu özel olarak inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim filmleri seçtim Evde Yazar, tavsiye ediyorum hepsini :)

      Sil
  6. Bir kısmını yine senin tavsiyenle izlemiştim. Şu evde oturduğumuz günlerde de diğerlerine bakayım bari. Fotolar nefis. Sağlıklı günler dilerim
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde zaman geçirmenin keyiflerinden birisi Çenebaz, ne kadar kaçırdığımız film varsa izlemeli :)

      Sil
  7. Ben bu işi çok sevdim Handan. Tek tek bütün fotoğrafları tıkladım ve izlemediğim filmleri listeme aldım. Yakın zamanda evden dışarı çıkamayacağız gibi. Fırat buldukça açar izlerim. Sen arada yine film falı yap :-)

    YanıtlaSil
  8. Fotoğraflara bayıldım. Koridorların en güzeli bence❤ Şansıma Ona iyi bak filmi çıktı, not aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da pek duygusal ve çok güzel bir filmdi Akela :)

      Sil