Bizim Bilgiç'in Yatma Halleri

Mart 09, 2020

22.59

Bir dakika sonra yatma vaktim gelecek. Daha doğrusu Bilgiç'in yatma vakti gelecek. Ben de hadi oğlumlara başlayacağım.

Şansım varsa 12.00 ye doğru yatmış olur. Yoksa depresif bir ruh haliyle yanıma gelip bir iki dolanıp koltuğa atacak kendisini. Koltuğa oturduysa durum vahim demektir. Kafasında planlar varsa oturamaz, dolanıp durur konuşarak, en sonunda otur artık diye söylenirim. Ama kendiliğinden oturduysa depresyonu depreşti demektir.

 (İlk Hadi Bilgiç seslenmesi) .

Kelimelerle  bir yere varamadığımızda sarılıp öpüp, yumurup ve çok sevdiğimi söylerim.Neyse ki en azından bunlar onu hâlâ mutlu ediyor.

23.06 (İkinci seslenme, Oğlum, e hadi)  Bişey yapmaya çalışıyormuş da.

23.13

(Yok şimdi çağırmayacağım)

23.17 Bilgisayar başından kalkıp mutfağa girdi. Duruyor. Ne yapıyorsun oğlum dedim. Düşünüyorum diyor. Hep düşünüyor bu çocuk.

23.19 tuvalete girdi. Bakalım ne kadar kalacak orada.

23.25 (Bilgiç Hadi 3) Tamam cevabını müteakip bir sonraki çağırmaya kadar bekleme hali derken çıktı, ki inanılmaz hızlı oldu bak bu.

23.33 tekrar tuvaletten çıkış. Ne ara girdi yeniden hiç sorma.

23.36 iyi geceler öpücüğümü aldım ve mutlu son.

Not: Yazının çoğunu sildim. Bu kadarı kalsın yeter.

Not2: Seni çok seviyorum Bilgiç oğlum.  Biz neler atlatmadık ki   bu da geçer.  İleride dönüp bakıp gülümseyeceğimiz bir hatıra gibi kalsın burada bunlar, hehehe, canıma okumuştun benim diyeceğim okuduğumuzda.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. bir an kardeşimi gördüm 😊oda annem hadi oğlum dan başlar yavrum kuzumdan çıkar 😊... buradan bilgiç'e selamlar sevgiler olsun güzel gönlünü ferah tutsun dilerim herşey gönlünce olur inşallah 😊 .. sevgiler güzel kadın 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yatma halleri hiç değişmiyor demek :)Benden de sevgiler Özlem :)

      Sil
  2. Ah ah ah. Annem geldi aklıma; "yarasa gibisiniz, gece yatmak bilmezsiniz, sabah kalkmak" ;)))diyo hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heh, bunun bir de sabah kalkma halleri var Ecehan, onu da yaziim bir ara :D

      Sil
  3. Uyuyamadığımda beni en güzel dinleyip rahatlatan annemdi. Bilgiç eskiye döndüğünde gerçekten her birine gülümseyerek bakacaktır (:

    YanıtlaSil
  4. 11 de yatması için saat 10 da başlıyorum ben de :))) Ve tam saat 11 de ya yetiştirmesi gereken bir ödevi olduğu aklına geliyor ya da çok önemli bir mevzu için yazışması hahahahaaaa :)) Dün akşam çığlık çığlığaydım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödev aklına geliyorsa yine iyi, biz ertesi gün okula götüreceği oyuncağın şarjını arıyoruz falan :D

      Sil