Kitap Salı

Mart 03, 2020

Şenliğin son haftası olması sebebiyle bu hafta sıkı bir disiplinle son kalan kitaplarımı okudum.

Öncelikle Orlando'yu bitirdim. Bir sürü cümle daha yazmışım o kitaptan ama kitabı okumak gerekiyor bence. Yalnız kafanızın dinç, içinizin huzurlu olduğu geniş zamanlarda okumalısınız :)


Edgar Allan Poe gotik hikâyelerini şenlik için aldım. Hiç okumamışım, bahaneyle okuyayım dedim. Okuması pek kolay değildi, cümleleri tekrarladığım zamanlar çok oldu. Efor sarfetmeye değecek öyküler miydi?  Bana pek bir şey kattıklarını söyleyemeyeceğim.




Bir çırpıda bitti. Bol resimli, tam çocuklara göre.



Özdemir Asaf şiirlerinin yeri ayrıdır bende. Bu kitabı ilk okuyuşum değil ama seneler sonra tekrar okumak çok iyi geldi :)





Bu arada geçen sene okuduğum Cinder 'i tekrar okudum zira serinin kalanını okumadan önce hatırlamam gerekiyordu. Kitaplarla ilgili herşeyi hemen unutmama da bayılıyorum. Metehan bana daha yeni okumadın mı sen onu anne yaa dedi. Çok konuşma,  hâlâ kapıdan girdiğinde seni tanıdığıma şükret ve bana çay doldur diye cevapladım.

Şimdi Scarlet'e başladım. Ama bu hafta biraz atölyelere yoğunlaşıyoruz, bakalım ne kadar okuyabileceğim.

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. hatırlamak iyidir ve Özdemir Asaf candır ♥

    YanıtlaSil
  2. harikasın maşallah sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta rekorumu kırmışım Hatice :)

      Sil
  3. gelmem dediğime bakma... bırakma. çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  4. Maşallah maşallah.. Bol keyifli okumalarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Harika gözüküyorlar :)

    Ozellikle: " kime sorsan evinde bir oda eksik diyor..."

    YanıtlaSil
  6. listenin yıldızı asaaaf :)

    YanıtlaSil
  7. Bu ara kitaplara gömülüp dış dünyadan kopma zamanı.
    Poe'nun arka sayfası ''yazarın eşsiz dilini'' diyor ya hani, çevirmenin eşsiz dilii :)
    Asaf'ın mini şiirleri nasıl da güzel.
    İyi okumalar Handan;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle zaman öyle bir zaman Zeugma.

      Hahah, evet çevirmenin eşsiz dili değil kesinlikle :D

      Teşekkürler :)

      Sil
  8. Ay Günlükleri serisini çok seviyorum ben. İleride kesin onu dizi ya da film yaparlar. Özdemir Asaf'ın kitabı hangi yayınevinden? O baskıyı gördüğümü sanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparlar bence de Şule.

      Kitap Adam Yayınlarından çıkmış 1985 baskısı.Beş kitap var aslında içinde.

      Sil