Su Değirmeni Köyü

Nisan 02, 2019

Her sakura zamanı Akira Kurosawa'nın Düşler filmindeki son düş gelir aklıma.


1991 de sinemada izlerken koltuğumuza gömülüp kalmamıza neden olan son düş. Kaybettiğimiz şeyler yüzümüze çarpılıp bizi silkeliyordu. 

Filmle ilgili şurada çok güzel bir yazı buldum, filmi izledikten sonra onu okumaya gidebilirsiniz :)

Hayata 15 dakika ara verin, haydi su değirmeni köyüne gidelim.  İnanın çok iyi gelecek.


Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Günaydın Handan. Akira Krusowa'nın filmini izlememişim, hemen izleyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Kadriye. Akira Kurosawa'nın bir çok filminin dvdsi var ama nedense bu film hiç piyasaya sürülmedi. Olsaydı alacaktım kesin.İnternette bulunabilir diye düşünüyorum.

      Sil
  2. Çok güzel ve anlamlı bir video.Yaşlı adam ne kadar da doğru söylüyor.Kendi sonumuzu kendimiz hazırlıyoruz.Bir de suyun sesi ne kadar da iyi geldi öyle.Mekan zaten muhteşem.Bu güzel paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film bittiğinde uzun uzun o suyu izlemiştik arkadaşımla. Hele diğer düşlerin ardından izleyince çok daha etkilenmiştik.

      Sil
  3. hımm ivit kurusoğan'ın bu filmi güzel eveet :) hatırladuum :) öyle bir yere gittin sandımdıı :)

    YanıtlaSil
  4. konforlu bir hayat için her günümün en büyük bölümünü işte geçirdiğim aklıma geldi, yıkıldım tekrar :( hayat kaçıyor bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat ellerimizin arasında gidiveriyor, ve ne yazık ki çoğunu da boşa harcıyoruz .

      Sil
  5. Ran filmini seyretmiştim yıllar önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yedi Samuray, Dersi Uzala hep çok sevdiğim filmlerinden. Bunu da izle bence :)

      Sil
  6. Düşler'i niye izlememişim ki ben? Ama sonunu izlemiş oldum. Harikaydı. Paylaştığın için teşekkürler.
    İki gün önce tv de Ali Kundilli filmine rastladım. Baktım biraz, filmde bir sahne vardı. Hamile kadın kocasıyla birlikte deniz kenarında yaşlı bir balıkçı görüyor. Kadın "Hadi kocacığım adamla konuşta hayatla, çocuklarla ilgili bilgiler al' diyor. Kocası da adamın yanına gidip 'Her filmde sizin gibi bir bilge adam olmak zorunda mı?' deyip adamı denize atıyordu. :)

    YanıtlaSil