Çayımın Demlenmesini Beklerken

Mart 19, 2020

Dün gece tam uykuya dalmışım ki birisi de banyoya aynı anda dalmış, yerimden sıçrayarak uyandım, sonra uyu uyuyabilirsen. Evdeki bütün kapılar ultra nazik davranmadığın sürece gürültülü, eh erkeklerimin de ellerinin ayarı yok.


Neyse aldım kitabımı okudum. O ara Can geldi uçuştan. Çantasını balkona attı, kendisini de duşa. Ben de kapının önünü sildim.  Gece saat üçte hâlâ ayaktaydım.

Dün sağlık ocağındaki doktorumuz aradı, nasılsınız diye. Can ayın 15 inde yurt dışından gelmiş gözüküyormuş da. Dedim yine gitti zaten. O hep yurt dışından geliyor. Haa, not edeyim dedi. Yalnız dün ayın 18 iydi, 15 indeki giriş için şimdi mi arama yapılıyor. Doktorlara gereksiz angaryadan başka bir şey değil bu. Bence yapılacak tek şey var, alınabildiği kadar solunum cihazı, medikal malzeme alınıp, hastanelerin hepsi hasta kabulune hazır bekleyecekler.

Sabah yürüyüşe çıkmadım ama pilatesi yaptım. Sonrasında kahvaltı,  yemek hazırlıkları, ev süpürme, halı silme (spor yaparken burun buruna gelince leş gibi olduğu gerçeğiyle yüzleşmiş oldum :) felan gibi işlerle meşgul oldum. Şimdi yemek yedik. Çayı demledim, ayaklarımı uzattım :)

Bu arada Can emekli olduğunda kahveye falan yazdırmaya karar verdim. İş yapma, otur, süpürürken toz kaldırıyorsun, bla bla bla. Kalkıp yardım edecek bir şey var mı diye sormak yok, bir de beyfendiye lâf yetiştirmek zorundayım. Tıt tıt tıt :/

Dün Migros Sanal Market'ten sipariş vereyim dedim. İçecekler çok çabuk bitiyor. Teslim günü seçemedim, hepsi doluydu. Sonra gece yarısını geçince yeniden açtım aplikasyonu, pazar sabahına gelecek inşallah. Yani evden çıkmayayım demekle de olmuyor.

Eveeet çayım demlendi, isteyen varsa buyursun alsın. Can kaptı bile birini :D


Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. bende migros sanal marketten alışveriş yaptım, teslim gününü alışveriş günümden 3 gün sonraya verdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün daha uzamış süre Dilek. Önce iptal mi edeyim dedim, sonra içeceksiz dört gün dursun oğlanlar, bişi olmaz diyerek verdim siparişi. Ama acil bir şeye ihtiyacım olsaydı zordu.

      Sil
  2. migros burada da var ama sanal market alışverişi yok. yıllar önce rahmetli teyzeme işyerinden alışveriş yapmıştım. İstanbulda olduğu için sanal marketi kullanmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanal Market gerçekten çok iyi, ben sık sık kullanırım aslında Özlem. Beğenmediğin bir şey olursa hemen alıyorlar, eksik çıkarsa uğraştırmadan getiriyorlar. Ama onlar da yetişemiyor demek.

      Sil
  3. Godot'yu Beklerken'i üniversitede okumuştum ama pek hatırlamıyorum. Sanal Market'i daha önce kullanmadım. Bizim buraya gelirler mi bilmiyorum. Toplu alışveriş yaptığımız için bir süre daha idare ederiz. İhtiyaç duyarsam mahalledeki markete gidip kendim alırım sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hatırlanacak çok bir şey de yok kiyapta Şule:) Okudum bitti moduna giriyorsun ama bir taraftan da bir sürü soru kafanda dolaşmaya başlıyor :)

      Ben çok kullanırım sanal marketi, zira her gün iki çanta doldurup gelsem de yine bir sürü eksik çıkıyor :) Özellikle içecek falan taşımayayım diye söylüyorum. Bakalım pazara kadar listeye yeni şeyler de eklerim artık :)

      Sil
  4. neden hiç sormuyorlar "yardım edilecek bi şey var mı?" diye ya, yok mu bunun çözümü püf noktası? gelecek için tüyo olsun bize de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulursan bana da söyle Kedi :) Bizimkiler bırak yardım etmeyi yere düşen şeyleri bile kaldırmazlar. Neden diye sorduğumda cevap ya görmedim ki oluyor ya sen demedin ki.

      Sil
  5. afiyet bal seker olsun :) nefis gözükyor bardakların çok şirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mel, bardaklarımı ben de seviyorum. Yalnız incecik olduğundan pek dikkatli kullanmak gerekiyor :)

      Sil
  6. Bende Özdilek sanal marketten yapıyordum alışverişi 4 gün sonraya gün veriyor şu anda. Almakla almamak arasında kararsız kaldım. Sanırım kendim gidip alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim acil ihtiyacım olan yoktu o yüzden beklemeye karar verdim Beyda. Bu arada yeni eksikler çıkarsa onları da eklerim siparişe artık :)

      Sil
  7. Ah o kapılar hele uykun hafifse yandın 😅

    YanıtlaSil