Eee Siz Ne Yapıyorsunuz Bakalım?

Mart 29, 2020


Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. çay hababam sınıfı izliyoruz 😊😁 güzel kadın 😘 sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh, keyifli bir film bulmuşsunuz, iyi seyirler Özlem. Benden de sevgiler :)

      Sil
  2. Blog lu yorum Yazı YORUM

    YanıtlaSil
  3. Çalıyoruz pc başında görsel düzenleme

    YanıtlaSil
  4. günaydın canısım , bugün eşim işkura gitti fabrikaları 1 ay durdurma kararı almıştı ama işkur teşviklerini onaylammaış şirketin müşaviri olarak da onun takip etmesi gerektiğinden gitti tedirginiz ama yapılacak bişey yok mecbur kalınca çıkıyoruz , bana lazım olanları ya dedi gelirken alayım listeye yapboz da attım hep de senin yüzünden :)keyifle yapmak zorunda kalıcaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can'ın da ay sonuna kadar izni vardı, nisanda ne olacak hiç bilmiyoruz. Uçsa bir dert, uçmasa ücretsiz izin diyorlar, o da başka bidert. Allah kolaylık versin herkese.

      Madem çıkıyor, şöyle benimkisi gibi rengârenk bir şey bulsun da keyifle yapın :)

      Sil
  5. Ben geri sayımdayım, yerimde duramıyorum! Çarşamba tam 20 tam kısıtlı günün ardından evden çıkma umudu doğdu bana! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyileşmene ayrı sevindim dışarı çıkacak olmana ayrı. Hava da miss gibi olsun, çık, dolaş, kendine gel Ceren :)

      Sil
  6. Ben hâlâ hunharca çalışıyorum:(

    YanıtlaSil
  7. Kızıma banyo yaptırdım ve uyuttum. Şimdi yaklaşık 2 saat boş vaktim var. Yeşil çay eşliğinde birikmiş blog yazılarını okuyorum. Eğer vakit kalırsa bloğuma bir şeyler yazacağım.

    YanıtlaSil