Günün Anlam ve Önemleri Konuşması

Mart 14, 2020


Sebastiyan herkesi bi yamacıma topla iki üç kelam edeceğim.

Öncelikle pi gününüz kutlu olsun. Bunca şey arasında pi mi görecek haliniz yoktur ama olsun. Siyah beyaz hayatlarımızın kara kısmının pek ağır bastığı bugünlerde bazı değişmeyen ama zenginliği ile büyüleyen sonsuza uzanmış sayılara tutunmaktan zarar gelmez.

Sonralıkla, her gün kendisini geliştiren, hastasına saygı duran, mesleğini yürekten seven, merhametli, bilgili, çalışkan, insan olduğunı unutmayan, insana değer veren bütün doktorlarımızın, sağlık çalışanlarının tıp bayramlarını kutlarım.

Ve en son olarak,  bugün rumi takvime göre yılbaşı. 2020 yi başından beri sıfırlayıp bugünü ilk gün kabul ediyorum. Bak bi şans daha vermem 2020, bu sefer hakkını iyi kullan. Bu ne be. Zaten sevmem çift sayıları.

Sözlerim bu kadar.  Sebastiyan söyle dağılsınlar. Biz Bilgiç'le triliçe pişireceğiz, işimiz gücümüz var. Ne mırıldanıyorsun öyle ağzının içinde? Rejim mejim mi?  Burada koronaya karşı güçlü bi duruş sergilemeye çalışıyoruz..  Tıt tıt tıt.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. "... bugün rumi takvime göre yılbaşı. 2020 yi başından beri sıfırlayıp bugünü ilk gün kabul ediyorum. Bak bi şans daha vermem 2020, bu sefer hakkını iyi kullan. Bu ne be. Zaten sevmem çift sayıları."

    Bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E canım cicimle olmadı, bi silkelemek lâzım Manxcat :D

      Sil
  2. "Burada koronaya karşı güçlü bi duruş sergilemeye çalışıyoruz.." Ben de bu kısmı pek sevdim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de ikinci dilimi yemeyeydim iyiydi Mutlu :)

      Sil
  3. Çok tatlısın ya Handan.. Bugün zor geçiyor özel nedenlerle ama içim ısındı seni okuyunca!!!! Hele gülümseyen gül yüzünü görünce... E o zaman: baştan alıyoruz, hep beraber: Yeni yılımız kutlu olsuuuun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutlu olsuuun Ceren.

      Ay bi aydan sonra nihayet regl oldum da kendime geldim, bilmem belli oluyor mu :D

      Sil
  4. Kolay gelsin Handan bize de gönder trileçe severiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderirim tabii Özlem:)

      Bir daha yapmayacağım sanırım, yiyip duruyor insan yapınca.

      Sil
  5. kırmızı şemsiye:)
    yeni yıl hepimize şans, sağlık ve mutluluk getirsin o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Getirsin artık gerçekten de içimiz daraldı :)

      Sil
  6. Ay hadi ben de öyle kabul ediyorum, bi şans daha verelim. Çiftli yılları gerçekten hiiiç hazetmem oldum olası;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekli yıllar hep daha iyidir :) Bu nasıl bi sene yaaa.

      Sil
  7. Yeni bir başlangıcı ben de istiyorum :)) Yılın geri kalan kısmı güzel olsun :))

    YanıtlaSil